Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Edzés

Sétával fogynál, de nem indul be a dolog? Ez lehet a hiba

Minden nap viszonylag sokat sétálsz, mert ezzel szeretnél az állóképesség javítása mellett fogyni, de ennek még semmi eredménye? Ne hagyd abba, de inkább változtass néhány dolgon!

2019. augusztus 21.

Edzés

Ezért érdemes futóként rendszeresen sétálnod

A keresztedzés és a regeneráció szempontjából is jó ötlet, ha minden nap egy kicsivel többet sétálsz a megszokottnál.

2018. december 12.

Egészség

Az ebéd utáni séta több szempontból is jó ötlet

Sokan inkább ledőlnének aludni ebéd után, pedig sokkal jobb, ha ilyenkor is aktivizálod magadat és sétálsz egyet.

2018. november 13.

Edzés

Ezért kellene futóként többet sétálnod! Igen, sétálnod!

Soha ne becsülj alá egy jó sétát - és nem csak arról beszélünk, amit futás közben beiktatsz. Ha csak úgy elmész gyalogolni egyet, máris sokat tettél az egészségedért!

2018. július 18.

Kezdők

Nem szeretnél belesétálni a futásba? Tedd ezt!

A kezdő futók gyakran sétálnak bele a hosszabb távokba, ezzel egy darabig nincs is semmi probléma.

2017. szeptember 21.

Edzés

Tízperces gyalogló edzésterv, amit ebédidőben is elvégezhetsz

Van olyan, hogy nincs kedved normálisan edzeni, pedig nagyon szükséged lenne a mozgásra. Vagy éppen most lábadozol egy sérülésből, és csak szoktatnod kell a testedet ahhoz, hogy újra elkezdesz sportolni. Bármelyik is igaz rád, az alábbi tízperces edzésterv neked szól!

2016. december 5.

Egészség

3 ok - ezért jó naponta 30 percet sétálni

Nem kell maratonfutónak lenned ahhoz, hogy meglegyen a napi ajánlott mozgás mennyisége. Elég egy félórás séta ahhoz, hogy bezsebeld a mozgás pozitív hatásait.

2016. november 2.

Edzés

Gyalog galopp

Akár hiszed, akár nem, azzal is jobb futóvá válhatsz, ha néha nem futsz, hanem gyalogolsz.

2015. december 13.

Egészség

3 ok - ezért jó naponta 30 percet sétálni

Nem kell maratonfutónak lenned ahhoz, hogy meglegyen a napi ajánlott mozgás mennyisége. Elég egy félórás séta ahhoz, hogy bezsebeld a mozgás pozitív hatásait.

2016. november 2.

Edzés

Gyalog galopp

Akár hiszed, akár nem, azzal is jobb futóvá válhatsz, ha néha nem futsz, hanem gyalogolsz.

2015. december 13.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem