Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Edzés

Ha megfázással futok, az többet árt, mint használ?

Indul a betegségszezon, egyre nő a torokfájás, a nátha miatt kihagyott edzések száma - de valóban érdemes ilyenkor parkolópályára tenni a sportolást?

2020. október 7.

Kép
Edzés

Tudtad, hogy a pihenés elválaszthatatlan – kéne, hogy legyen – a futóléttől?

Az egyik legfontosabb hiba, amit futók elkövetnek, hogy nem pihennek eleget. Még pár hetes teljesen futás mentes időszaknak is óriási haszna van (és csekély vesztesége) egy hosszú felkészülési időszak után.

2020. augusztus 31.

Kép
Egészség

Edzeni szívroham után: egy új kutatás szerint sokkal fontosabb, mint ahogy eddig hittük

Egy szívrohamot túlélni, majd lelkileg feldolgozni nem gyerekjáték, hanem kőkemény munka. A pihenés mellett azonban hatalmas szerepet játszik a regenerációban a sport és a terhelés is.

2020. augusztus 22.

Kép
Egészség

Hogyan hat a járvány az egészségi állapotodra?

A bizonytalanság félig üres, félig teli pohara.

2020. augusztus 17.

Kép
Egészség

3 természetes hatóanyag, ami segíti, hogy jobban aludj

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizd az egészséged, tarts a súlyod, mentálisan fitt maradj és persze tudd fejleszteni a teljesítményed. De mi van akkor, ha egyszerűen képtelen vagy jól aludni?

2020. augusztus 11.

Kép
Edzés

Így éld túl és élvezd a futást aszfalton terepfutóként

Tudjuk, hogy számodra a terep a minden, ott vagy a legboldogabb. Ám veled is előfordulhat, hogy hosszabb-rövidebb ideig aszfaltra kényszerülsz!

2020. július 13.

Kép
Edzés

Egy hónap futószabadság? – Igenis belefér, ha ez esik jól!

Ha évek óta futsz, elképzelhető, hogy a testednek vagy a lelkednek igenis szüksége van egy nagyobb lélegzetvételű szünetre.

2020. július 2.

Kép
Táplálkozás

Feltöltéshez és regenerációhoz: nyári saláta eperrel és quinoával

Ízkavalkád, amit érezni fogsz, ha ezt a salátát megkóstolod: citromos öntettel, friss fűszernövényekkel, quinoával, kecskesajttal és édes eperrel készült. Minden hozzávaló magas tápanyagtartalmú, egészséges alapanyagok közül való!

2020. június 26.

Kép
Edzés

Egy hónap futószabadság? – Igenis belefér, ha ez esik jól!

Ha évek óta futsz, elképzelhető, hogy a testednek vagy a lelkednek igenis szüksége van egy nagyobb lélegzetvételű szünetre.

2020. július 2.

Kép
Táplálkozás

Feltöltéshez és regenerációhoz: nyári saláta eperrel és quinoával

Ízkavalkád, amit érezni fogsz, ha ezt a salátát megkóstolod: citromos öntettel, friss fűszernövényekkel, quinoával, kecskesajttal és édes eperrel készült. Minden hozzávaló magas tápanyagtartalmú, egészséges alapanyagok közül való!

2020. június 26.

Kép
Lélek

Szeretsz olvasni, szeretsz a futásról olvasni? Van egy szuper tippünk!

Megvan az a szitu, amikor edzés után befekszel a két lombos fa közé kötött függőágyba egy jó könyvvel a kezedben?

2020. június 25.

Kép
Edzés

Regeneráció 4+1 lépésben: kapj erőre kemény edzés vagy verseny után!

Arra ma már sokan figyelnek, hogy az edzéseiket tudatosan építsék fel, esetleg a versenyek előtti napokra is komoly menetrendjük van. Azonban arra is érdemes figyelmet fektetni, hogy mit csinálsz utána!

2020. június 23.

Kép
Edzés

Íme 6 szokás, amelyek abban segítenek, hogy a sérülést csak hírből ismerd

Mindenkinek van olyan futó ismerőse, aki hosszú évek óta fut és soha nem sérül le. Egy olyan sportban, ahol a túlterheléses sérülések oly gyakoriak, hogyan maradhatnak egészségesek, mi az ő titkuk?

2020. június 15.

Kép
Táplálkozás

Egy futó ideális napja étkezés szempontjából

A futás erősen igénybe veszi a szervezetet mindenféle szempontból. Azért, hogy hosszútávon tervezhess futóként elengedhetetlen a megfelelő regeneráció, aminek fontos része az étkezés is.

2020. május 22.

Kép
Edzés

Krémek, olajok, tejek futás előtt és után most kedvezményes áron!

Ha te is szívesen használsz sportoláshoz és azt követően krémeket, regeneráló olajokat, a JOY-Napok DIGITAL SPECIAL kuponok között nézz szét, mert jóval kedvezőbb áron hozzájuthatsz pár szuper termékhez!

2020. május 15.

Kép
Edzés

Meddig tart a hosszú futás utáni regeneráció?

Minden futó heti rutinjának része a hosszú futás, ha tudatos edzésmunkával készül szinte bármilyen távra. Az egyik legnehezebb edzésfajta, ami után különös gondot kell fordítani a regenerációra.

2020. május 15.

Kép

Miben segít valójában a kompressziós szár?

Sokan versenyeznek kompressziós szárban, mások inkább futás után viselik – de valójában miben is hasznos?

Kép

4 smoothie, amik csodát tesznek az izmokkal a regenerációs időszakban

Egy turmixgép, néhány jó alapanyag, és máris kész a tökéletes ital edzés utánra: 4 olyan receptet szedtünk össze, amit különösen jót tesznek az igénybe vett izmoknak a regenerálódásban.

Kép

A fagyasztott borsón túl: 3 filléres, regenerációs eszköz, amiket érdemes otthon tartanod

Nem feltétlenül kell kisebb vagyonokat költened egy-egy futósérülés után a regenerációra: vannak olyan eszközök, amik kifejezetten hatékonyak, olcsók, és bátran használhatod őket otthon. Ne csak a fagysztott borsóra gondolj - próbáld ki a következő eszközöket, amikre sikeres futók esküsznek!

Kép
Egészség

4 dolog, ami egy kőkemény edzés után őrülten jót tesz a testednek

Néha nem árt egy kis extra kényeztetés a bőrnek, különösen akkor, ha az edzések után többnyire csak egy gyors zuhanyra van időd, majd rohansz is dolgozni vagy haza a családhoz. A következő dolgokat érdemes bevezetned a rutinodba, mert ugyan nem égetsz velük kalóriát, és a hasad sem lesz tőlük laposabb, egyszerűen csak jót teszel a testeddel!

2019. november 11.

Kép
Runner's World

Titkos fegyver: Power Nap

Rohanó világban élünk, és mi futók még azt a részét is rohanással töltjük, amit mások esetleg nem. Egy dolog viszont biztos, mindannyiunknak 24 óra áll rendelkezésünkre, hogy egy napból kihozzuk a maximumot.

2019. október 30.

Kép
Edzés

Tudod pontosan, mikor érdemes újra edzened egy maraton után?

Kőkemény megmérettetés lefutni 42.195 métert, ami után nem is kérdés, hogy kell a pihenés a szervezetnek. De mennyi, és mikor érdemes visszatérni a futóedzésekhez a táv teljesítése után?

2019. október 19.

Kép
Edzés

Mennyi edzés és pihenés kell a félmaraton előtt? Eláruljuk!

Tervben van a félmaraton, csak még azt nem tudod, pontosan hogyan készülj fel rá, hogy a legjobbat hozd ki magadból a versenyen? Fontos, hogy a futás mellett a pihenésre is koncentrálj!

2019. szeptember 6.

Kép
Egészség

Regeneráció japán módra: hatásos technikák a világ minden tájáról

Neked is megvannak a jól bevált regeneráiós praktikáid, vagy inkább szeretsz új dolgokat kipróbálni? Néha érdemes ez utóbbit választani: lássuk, miket alkalmaznak a világban!

2019. augusztus 5.

Kép
Lélek

40 felett jársz, futó vagy, ráadásul nő? Megmondjuk mire ügyelj, hogy minél tovább futhass!

Allie Burdick, az amerikai Runner’s World szerzője, egykori atléta cikke alapján, mi 40-es nők, futók, átgondolhatjuk, vajon hányadán állunk az általa javasolt dolgokkal.

2019. július 29.

Kép
Egészség

Nem csak a nyújtás a fontos: 5 dolog, ami nagyon kell az edzés utáni regenerációhoz

Alaposan bemelegítesz, edzel egy jót, de őszintén: ez után mennyit foglalkozol a nyújtással, és azzal, hogy a komoly terhelés után mgfelelően regenerálódjanak az izmaid?

2019. július 1.

Kép
Egészség

A megfelelő regeneráció 5 fontos kulcsa – hogy a futás még jobban menjen

Sokat emlegetnek egy mondást, hogy annyit tudsz kivenni egy versenyből, amennyit beleraktál az edzések során. Mégis sokakkal előfordult már, hogy hiába edzett eleget, a verseny sajnos nem úgy sikerült, ahogy tervezte.

2019. június 28.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem