Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Egészség

3 természetes hatóanyag, ami segíti, hogy jobban aludj

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizd az egészséged, tarts a súlyod, mentálisan fitt maradj és persze tudd fejleszteni a teljesítményed. De mi van akkor, ha egyszerűen képtelen vagy jól aludni?

2020. augusztus 11.

Kép
Lélek

Szeretsz olvasni, szeretsz a futásról olvasni? Van egy szuper tippünk!

Megvan az a szitu, amikor edzés után befekszel a két lombos fa közé kötött függőágyba egy jó könyvvel a kezedben?

2020. június 25.

Kép
Egészség

A stressztől nehezen alszol el? Van egy módszer, amit érdemes lenne kipróbálnod

Hónapok óta a szokottnál is sokkal többet idegeskedsz, ez pedig nyomot hagy az alvásodon? A következő, abszolút természetes módszert itt az ideje megtanulni és alkalmazni!

2020. június 8.

Kép
Egészség

Van egy fantasztikus hatása az otthoni kertészkedésnek, amire mindenkinek szüksége lenne

Ha szóba kerül az énidő, a legtöbben az edzést, az olvasást, a tévézést választják - pedig a kerti munkáknak is helyet kellene hagyni a képzeletbeli listán. Máris eláruljuk, miért!

2020. május 14.

Kép
Lélek

Elképesztően hatékony az ebéd utáni pihenés, de van 3 szabály, amiket tarts be!

A home office miatt talán olyan dolgokat is megengedhet magának most az ember, amit egy munkahelyen nem: ilyen a déli alvás is. De vajon tényleg hatékony nap közben aludni?

2020. május 7.

Kép
Egészség

Óvatosan a túl sok pihenéssel: ENNYI idő kell ahhoz, hogy elveszítsd az edzettségedet

Hetek óta nem edzel, annak ellenére, hogy idáig szerves része volt a mozgás az életednek? Pihenni, leereszteni kicsit szabad, sőt, néha kell is, ám egy idő után ez a megszerzett edzettség rovására megy.

2020. április 23.

Kép
Egyéb

Mozgalmas pihenés exkluzív ajánlatokkal

A hétköznapi rohanás után ideje végre családunkra, testünkre fordítani a figyelmet. Ahhoz, hogy újra az élet fontos dolgaira tudjunk koncentrálni, fel kell szabadítani az energiáinkat. Ilyenkor jobb, ha kicsit kiszakadunk a régi kerékvágásból, változtatunk az életmódunkon, és ehhez nagy segítséget nyújtanak a különböző családbarát wellnessprogramok. Lássuk, hogyan válasszon közöttük!

2020. április 7.

Kép
Edzés

Most őszintén: te hány hibát követsz el a legtipikusabb futóbakikból?

Gyakran elbliccelt keresztedzések, túledzés, a pihenőnap kihagyása - és ez még csak néhány a legtipikusabb futóbakikból. Mindegy, hogy tavaly, vagy azelőtt te is elkövetted őket vagy sem, ideje a jövőre koncentrálni: idén csináld másként, és hagyd magad mögött a rossz szokásokat. A Runner's World.com tavalyi felméréséből kiderül, hogy a következők a legtipikusabb futóbakik: nálad mennyi van fent a listán?

2020. február 15.

Kép
Egyéb

Mozgalmas pihenés exkluzív ajánlatokkal

A hétköznapi rohanás után ideje végre családunkra, testünkre fordítani a figyelmet. Ahhoz, hogy újra az élet fontos dolgaira tudjunk koncentrálni, fel kell szabadítani az energiáinkat. Ilyenkor jobb, ha kicsit kiszakadunk a régi kerékvágásból, változtatunk az életmódunkon, és ehhez nagy segítséget nyújtanak a különböző családbarát wellnessprogramok. Lássuk, hogyan válasszon közöttük!

2020. április 7.

Kép
Edzés

Most őszintén: te hány hibát követsz el a legtipikusabb futóbakikból?

Gyakran elbliccelt keresztedzések, túledzés, a pihenőnap kihagyása - és ez még csak néhány a legtipikusabb futóbakikból. Mindegy, hogy tavaly, vagy azelőtt te is elkövetted őket vagy sem, ideje a jövőre koncentrálni: idén csináld másként, és hagyd magad mögött a rossz szokásokat. A Runner's World.com tavalyi felméréséből kiderül, hogy a következők a legtipikusabb futóbakik: nálad mennyi van fent a listán?

2020. február 15.

Kép
Edzés

Mennyi edzés és pihenés kell a félmaraton előtt? Eláruljuk!

Tervben van a félmaraton, csak még azt nem tudod, pontosan hogyan készülj fel rá, hogy a legjobbat hozd ki magadból a versenyen? Fontos, hogy a futás mellett a pihenésre is koncentrálj!

2019. szeptember 6.

Kép
Egészség

Ennyivel kellene többet aludnod, hogy még jobb legyen a teljesítményed

Nem csak a teljesítményed lehetne sokkal jobb, ha beiktatnál egy kis extra pihenőt: az általános kedényállapotot is jelentősen javíja a több alvás. De mennyi legyen az annyi?

2019. augusztus 17.

Kép
Edzés

Elcsaltad a nyári edzéseidet? Szakértői tippek, hogy könnyebb legyen futócipőbe bújnod szeptemberben

Ugye tudod, hogy egy hosszabb kihagyás után semmi esetre sem érdemes hirtelen, egyik percről a másikra belevágni a napi szintű edzésbe? A testnek mindenhez idő kell, és a sport újbóli bevezetése az életedbe is ilyen!

2019. augusztus 16.

Kép
Lélek

40 felett jársz, futó vagy, ráadásul nő? Megmondjuk mire ügyelj, hogy minél tovább futhass!

Allie Burdick, az amerikai Runner’s World szerzője, egykori atléta cikke alapján, mi 40-es nők, futók, átgondolhatjuk, vajon hányadán állunk az általa javasolt dolgokkal.

2019. július 29.

Kép
Táplálkozás

Puffadsz az utazás alatt? Pofonegyszerűen kivédheted!

Egészséges étkezés, rendszeres edzés - ezek mind segítenek a puffadás ellen. Ám a nyaralás alatt általában kirúgunk a hámból, a szervezet pedig ilyenkor nagyon is megbosszulja a dolgot!

2019. július 20.

Kép
Egészség

Melyik a legeslegjobb alvási pozíció? Egy szakértő elárulta

Rengetegen küzdenek hátfájással, állandó fáradtsággal, levertséggel - ezeket bizony a rossz alvási pozíció simán okozhatja. Akkor most hason, háton, netál oldalt fekve érdemes tölteni az éjszakát?

2019. július 19.

Kép

Bizony, a kardiózástól is hízhatsz, ha egy fontos dologra nem figyelsz oda

Azt hihetnénk, hogy a rendszeres edzés mellett garantált a fogyás, majd a súly megtartása, ha pedig kardiózunk, akkor pláne égetjük a zsírt. Ám ez nem feltétlenül van így, hiszen ha nem a megfelelő módon edzel, a kardiózástól is meghízhatsz!

Kép

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Kép

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Kép
Kezdők

Mit tegyél, miután célba értél a maratonon?

A hónapokon keresztül zajló kemény edzésmunka meghozta a gyümölcsét: célba értél a maratonon. Szuper és gratulálunk hozzá! Viszont mindaz, amit teszel – vagy nem teszel meg – a célba érkezést követően, meghatározza, hogyan tudsz regenerálódni és mikor tudsz ismét futócipőt húzni.

2019. május 13.

Kép
Egészség

Egy újabb fontos ok, amiért érdemes magnéziumot szedned

Futóként a kemény fizikai megterhelés és az izzadás miatt különösen érdemes odafigyelned a vitaminok és ásványi anyagok pótlására. A magnézium kifejezetten fontos az izmok számára, ám van egy másik ok, mi miatt nem hagyhatod, hogy hiány lépjen fel belőle.

2019. április 12.

Kép
Egészség

Pihenni kötelező: 6 tipp, hogy mostantól sokkal jobban aludj éjszaka

Nincs alvászavarod, de úgy érzed, elég sokszor csak felületesen alszol, reggel is hullafáradt vagy, és ez kihat az egész napodra? Fogadd meg a következő tanácsokat!

2019. február 20.

Kép
Edzés

6 ok, ami bizonyítja, hogy a pihenőnapok hatékonyabbá teszik a futást

Megéri heti egyszer nyugton maradni.

2019. január 23.

Kép
Egészség

A hosszú futás után egész nap csak aludnál? Ez áll a háttérben!

Ha épp olyan időszakodban vagy, amikor a hosszú futás után az egész napod ágyban fetrengéssel telik, olvass tovább...

2018. december 7.

Kép
Egészség

Így javíthatod az alvásodat edzéssel

A nem megfelelő alvás számos komoly problémát okoz a szervezetedben, ezért érdemes megtalálni azokat a megoldásokat, amik segítenek a pihenésben. Ebben pedig nagy segítségedre lehet maga a sport is.

2018. október 18.

Kép
Lélek

Ne érezd magad rosszul, ha nem futsz a nyaralásodon

A futók többségénél alapvető, hogy a futócipőjüket sem hagyják otthon, ha vakációzni mennek, és a környéket szívesen fedezik fel futás közben. És ez szuper, hiszen jó, ha az ember ilyenkor is aktív marad. De attól ne érezd magad rosszul, ha te nem ilyen vagy, és a nyaralás neked a teljes pihenésről szól. El is mondjuk, miért!

2018. július 24.

Kép
Lélek

Mi a teendő, ha úgy érzed, most egyszerűen nem megy a futás?

Lemész az edzésekre, futsz hajnalban vagy késő este, nagyjából az étkezésre is odafigyelsz, de mégis azt érzed, hogy mostanság nem megy a futás. Mitévő legyél?

2018. június 19.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem