Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Edzés

Beleuntál a futórutinodba? Segítünk felrázni magad!

A megszokástól könnyen fásult lehetsz, ami pedig motiválatlanná tesz, és egy idő után azon kaphatod magad, hogy nincs is kedved futni. Segítünk ezt elkerülni!

2020. augusztus 1.

Kép
Hírek

Futótémák az Instán – Kenni vagy nem kenni, ez itt a kérdés

Fit.Love.Réka új rovattal jelentkezik, amelyben az Instagramon megjelenő futójelenségeket veszi górcső alá!

2020. június 24.

Kép
Hírek

Ma van a Nemzetközi Futónap! De miről is szól pontosan?

Te tudod, mi a lényege a Global Running Day-nek?

2020. június 3.

Kép
Hírek

Fogy a motivációd és hiányoznak a futóesemények? Csatlakozz egy virtuális futáshoz!

Fenntartja a lelkesedést és összehozza az embereket.

2020. május 25.

Kép
Edzés

Egy jó trükk, ha nem bírod fejben a hosszú futásokat!

Sok olvasónk panaszkodik arra, hogy bár az edzettsége meg lenne hozzá, fejben nem elég erős ahhoz, hogy a hosszú futásokat képes legyen teljesíteni.

2020. május 4.

Kép
Edzés

Nem véletlenül érzed nehezebbnek a futásokat a karantén óta

Nem találkozhatunk a barátokkal, otthoni suli a gyerekekkel, nonstop kézmosás, munkahelyi bizonytalanság – még, ha nem is érzed feltétlenül úgy, bizony hatalmas stressz nehezedik rád is.

2020. április 30.

Kép
Egészség

A szabadban futni még mindig lehet, sőt ajánlott is! – Mi adjuk a motivációt, ha neked most nem sok van

A jelenlegi helyzetben nem könnyű motiváltnak maradni, de azért segítünk!

2020. március 19.

Kép
Fuss & Fogyj

Ez az 5 dolog befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudod leadni a fölös kilókat

Itt az új év, és a legtöbben szeretnének a lehető legjobb formába lendülni, és leadni pár fölösleges kiló!

2020. január 10.

Kép
Egészség

A szabadban futni még mindig lehet, sőt ajánlott is! – Mi adjuk a motivációt, ha neked most nem sok van

A jelenlegi helyzetben nem könnyű motiváltnak maradni, de azért segítünk!

2020. március 19.

Kép
Fuss & Fogyj

Ez az 5 dolog befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudod leadni a fölös kilókat

Itt az új év, és a legtöbben szeretnének a lehető legjobb formába lendülni, és leadni pár fölösleges kiló!

2020. január 10.

Kép
Lélek

Miért nehéz értékelni a teljesítményünket és megelégedni magunkkal?

Sokszor hallottam már futó ismerősöktől vagy csak szimplán az Instán láttam, hogy mondjuk valakinek 3:40-es maraton volt a célja, aztán „csak” 3:43 alatt futotta le, és totálisan kiakadt, mert hát nem ez volt a terv, azt pedig nem tudta értékelni, amit elért.

2019. október 30.

Kép
Kezdők

4 dolog, amit minden kezdőnek be kellene tartania, és 4, amit jobb lenne elfelejteni

Ha elkezdtél futni, egy csodálatos utazás áll előttted, és tényleg megváltozik az életed. Ám nagyon nehéz elveszni az információkban!

2019. július 25.

Kép
Egészség

A megfelelő regeneráció 5 fontos kulcsa – hogy a futás még jobban menjen

Sokat emlegetnek egy mondást, hogy annyit tudsz kivenni egy versenyből, amennyit beleraktál az edzések során. Mégis sokakkal előfordult már, hogy hiába edzett eleget, a verseny sajnos nem úgy sikerült, ahogy tervezte.

2019. június 28.

Kép
Lélek

Te tényleg futsz? Hogyhogy nem vagy vékony?!

A futás nemcsak azoké, akiknek futóalkata van. Ezt már nagyon sokan bizonyították szerte a világban. Pocakos ultrafutók, nagyfenekű félmaratonisták, rövidlábú hosszútávfutók… ott vannak mindenhol. Oké, nem az elitben, és végképp nem a világcsúcstartók között, de a mindennapokban, a nemzetközi futóközösségben igen, és ez így van jól.

2019. május 16.

Kép
Egészség

Előfordulhat, hogy futhatsz náthásan, de csak egy feltétellel!

Mikor futhatsz megfázás esetén, és mikor maradj otthon?

2019. március 5.

Kép
Lélek

Amikor pihen a futócipő: 2 hónap futáshiány és totyogás

December eleje óta alig futok, és mivel ezeréve nem volt ilyen, mostanra kezdi megviselni a lelkemet is.

2019. február 14.

Kép

Fuss velünk Valentin-napon!

Mivel mindannyian a futás szerelmesei vagyunk, nem maradhat ki a közös futás sem a szerelmesek ünnepén!

Kép

Új év, új én – csak épp nem futhatok

Mint nagyon sokan, én is hatalmas lendülettel vágok bele mindig az új évbe, nagy tervekkel és lelkesedéssel, ám most ezt felülírta egy sérülés.

Kép

EZÉRT ne ülj soha keresztbe tett lábbal!

Amúgy sem egészséges, de sportolóként még inkább nem ajánlott.

Kép
Edzés

4 tipp, ha a hektikus mindennapok miatt nincs időd normálisan futni

Vannak olyan időszakok (főleg, amikor közeleg a decemberi hajtás), amikor úgy összecsapnak az ember feje felett a hullámok, hogy rengeteg futás kimarad, holott pont ez lenne az, ami segítene megszabadulni a stressztől és kiszakadni a mókuskerékből. Mi ilyenkor a teendő?

2018. november 15.

Kép
Kezdők

Egy hónapon keresztül minden nap 5 percig haslaposító gyakorlatokat végeztem – ez lett az eredménye

Micsodaaa? Napi 5 perc tornával négy hét alatt lapos lehet a hasam? Ezt az edzésprogramot nekem találták ki, hát nem? Az evamagazin.hu szerzőjének írása.

2018. október 16.

Kép
Edzés

Az úszás amellett, hogy szuper keresztedzés, segíthet a depresszió és szorongás csökkentésében

Ha csak két- vagy háromhetente jársz el úszni, már azzal is jót teszel az egészségednek!

2018. október 16.

Kép
Táplálkozás

Kihajtottad magadat? (T)egyél a túledzés ellen!

Ha egy kicsit is komolyan veszed a futást, biztos, hogy találkoztál már a túledzéssel. Ez még akkor is előfordulhat, ha edzőhöz jársz, viszont szerencsére megfelelő táplálkozással sokat tehetsz annak érdekében, hogy enyhítsd a túledzés tüneteit.

2018. szeptember 4.

Kép
Lélek

Ne érezd magad rosszul, ha nem futsz a nyaralásodon

A futók többségénél alapvető, hogy a futócipőjüket sem hagyják otthon, ha vakációzni mennek, és a környéket szívesen fedezik fel futás közben. És ez szuper, hiszen jó, ha az ember ilyenkor is aktív marad. De attól ne érezd magad rosszul, ha te nem ilyen vagy, és a nyaralás neked a teljes pihenésről szól. El is mondjuk, miért!

2018. július 24.

Kép
Egészség

Edzőink és olvasóink legjobb regenerációs tippjei hosszú futás utánra

Összeszedtük edzőink, szerkesztőink és néhány olvasónk kedvenc regenerációs tippjeit, amelyeket hosszú futások után vetnek be, hogy minél hamarabb helyreálljon a szervezetük egy nagyobb terhelés után.

2018. július 20.

Kép
Edzés

Valójában ennyi kalóriát éget el a szervezeted edzés után

Azt már biztosan hallottad, hogy a magas intenzitású edzések után a szervezeted sokáig égeti a kalóriákat, de mennyi az annyi, és mi is ez a jelenség pontosan?

2018. július 11.

Kép
Táplálkozás

A gyomrod a gyenge pontod? Egyél rendszeresen mangót!

A futók számára nem ismeretlenek a gyomorproblémák, főként verseny előtt vagy közben, amikor az idegességhez hozzáadódnak még a különböző gélek is. Kész katasztrófa tud lenni, ugye? Erre jelenthet megoldást a rendszeres mangó-fogyasztás!

2018. június 20.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem