Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kezdők

Mit tegyél, miután célba értél a maratonon?

A hónapokon keresztül zajló kemény edzésmunka meghozta a gyümölcsét: célba értél a maratonon. Szuper és gratulálunk hozzá! Viszont mindaz, amit teszel – vagy nem teszel meg – a célba érkezést követően, meghatározza, hogyan tudsz regenerálódni és mikor tudsz ismét futócipőt húzni.

2019. május 13.

Egészség

A dehidratáció elbutít: még egy ok, hogy eleget igyál!

Nem győzünk arról írni, miért fontos a megfelelő folyadék fogyasztás! Azon túl, hogy az egészségügyi állapotunkat nagyban befolyásolja, a futóteljesítményünkre is hatással van, most pedig egy újabb sokkoló információ derült ki!

2018. július 13.

Táplálkozás

Folyadékbevitel víz nélkül: 6 friss alapanyag, ami remekül hidratál

Szakértők szerint a nőknek legalább 2, a férfiaknak pedig legalább 2.5 liter vízre van szükségük naponta a szervezetük optimális működéséhez. Sportolóként pedig akár ennek duplája is lehet a napi javasolt mennyiség, hiszen az izzadással sok folyadékot veszít a szervezet.

2018. június 13.

Táplálkozás

A dehidratáltság jelei

Még rövidebb futások alkalmával is jelentkezhetnek az alábbi tünetek, amiket nem szabad figyelmen kívül hagynod.

2016. május 11.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem