Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Edzés

5 gyakorlat és 4 ötperces edzésterv a kockás hasért, erős törzsért

Építsd be őket az edzéstervedbe, ha erősíteni szeretnél, vagy a stabilitásodon, egyensúlyodon, állóképességeden fejlesztenél.

2018. december 6.

Edzés

5 bevált módszer, amivel elérheted, hogy a törzsizmaid is dolgozzanak erősítő edzés közben

Azt tudod, hogy futóként oda kell figyelni a törzsizmok erősítésére. Ehhez viszont a célzott gyakorlatok mellett bevethetsz néhány trükköt, amivel akkor is aktivizálhatod a core izmaidat, amikor épp más testrészre koncentrálsz.

2018. március 8.

Edzés

Ezt az öt hibát követik el a legtöbben plankelés során - te ne tartozz közéjük!

Ha a törzsizmaidat szeretnéd megerősíteni, valószínűleg nem hiányzik az edzéstervedből a plank.

2018. február 13.

Edzés

5 szuperhatásos gyakorlat hasizomra (Nyugi, a felülés nincs köztük!)

Íme a tökéletes core edzés, csak olyan gyakorlatokkal, amik valóban hatásosak!

2018. január 12.

Fuss & Fogyj

6 mountain climber variáció, hogy minden eddiginél több zsírt égethess

Nem véletlenül számít az egyik leghatékonyabb gyakorlatnak.

2018. január 5.

Edzés

Laposabb hasra vágysz? Nem csak a felülés segít, próbáld ki inkább ezeket a gyakorlatokat!

A következő négy gyakorlat segít abban, hogy télen se kelljen nagyobb ruhákat hordanod annak érdekében, hogy elrejtsd a pocakodat.

2017. november 29.

Edzés

6 hasizom-gyakorlat, amit valószínűleg te is rosszul csinálsz

Még a legnépszerűbb gyakorlatokat is könnyen el lehet rontani.

2017. november 24.

Edzés

Kis eszköz, nagy eredmény- ezt használd plank közben, hogy hatékonyabbá tedd!

A legjobb: lehet, hogy már van is otthon egy ilyen labdád!

2017. november 20.

Edzés

6 hasizom-gyakorlat, amit valószínűleg te is rosszul csinálsz

Még a legnépszerűbb gyakorlatokat is könnyen el lehet rontani.

2017. november 24.

Edzés

Kis eszköz, nagy eredmény- ezt használd plank közben, hogy hatékonyabbá tedd!

A legjobb: lehet, hogy már van is otthon egy ilyen labdád!

2017. november 20.

Egészség

Egy sérülés miatt nem futhatsz, de szeretnél mozogni? Van megoldás!

Mindannyiunk rémálma a lábsérülés, ami miatt hetekre el leszünk tiltva a futástól, sőt még a bringázástól is. Azonban ha mindenképpen szeretnél mozogni, nem kell elkeseredned, ugyanis többféle más sportot is kipróbálhatsz!

2017. október 5.

Edzés

Milyen gyakorlatokkal erősítheted a törzsizmaid?

A törzsizmok erősítése nagyon fontos futóknál. Szakértőnk, Pulay Szilvi elmeséli, hogyan tudjátok megerősíteni őket!

2017. március 30.

Edzés

Mire jó a core training?

A core training népszerű edzésforma a törzsizmok erősítésére. Szakértőnk, Pulay Szilvi elmondja, milyen gyakorlatokat és eszközöket használhatsz erre a célra.

2017. március 6.

Edzés

Melyik a legjobb gyakorlat, amivel a törzsizmaid erősítheted?

A core edzés nagyon fontos a futók számára - ezt biztos te is tudod. Szakértőnk, Szántó Nelli azt is elárulja, szerinte melyik a legjobb gyakorlat, amivel meg tudod dolgoztatni a törzsizmaid.

2017. február 23.

Edzés

Ha szerinted a plank könnyű, próbáld ki ezt a gyakorlatot!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

2017. február 15.

Kezdők

A legfontosabb erősítő gyakorlatok felsőtestre, amik abban segítenek, hogy jobban fuss

A következő gyakorlatok segítenek abban, hogy megerősítsd a vállad, karod, mellizmod és a hátad felső részét is!

2017. február 14.

Erősítsd a törzsed ezekkel a gyakorlatokkal!

A jobb, sérülésmentes futás a mélyizmokon is múlik, ezért nem szabad megfeledkezned ezeknek az edzéséről.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem