Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Táplálkozás

Ettél már csicsókát? Itt az ideje kipróbálni!

Azon vagyunk, hogy minél színesebben táplálkozz- próbálj ki új ízeket, zöldségeket, szokatlanabb alapanyagokat. A csicsóka most igazi szezonális élelmiszer - ne feledkezz meg róla!

2020. október 26.

Kép
Táplálkozás

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

2020. október 22.

Kép
Táplálkozás

A karfiol egy igazi szuperzöldség, rengeteg jótékony hatással!

Telis-tele van tápanyagokkal, sokféleképp felhasználható, és rengeteg jótékony hatása van, amik miatt érdemes rendszeresen fogyasztani.

2020. október 19.

Kép
Táplálkozás

Zsírégető edzésre jársz? Mostantól még jobban figyelj a folyadékbevitelre!

Vannak mozgásformák, mint például a jóga, ahol nem javasolt a folyadékfogyasztás. Hasizomgyakorlatok előtt sem tesz túl jót a sok folyadék, de mi a helyzet egy klasszikus zsírégető edzéssel?

2020. október 17.

Kép
Táplálkozás

8 étel és ital, amit tiltólistára kellene tenned, ha cukorbeteg vagy

A 2-es tipusú cukorbetegség, vagyis a diabétesz krónikus betegség, világszerte sokmillió embert érint. A rossz táplálkozási szokások miatt a fiatalok körében is egyre gyakoribb - és nagyon komolyan kell venni.

2020. október 16.

Kép
Táplálkozás

Párold, süsd, szeresd - egyél sokkal több zöldbabot!

Nem "divatos" élelmiszer, ám annál hasznosabb a zöldbab, aminek az őszi fogások között is ott lenne a helye.

2020. október 12.

Kép
Táplálkozás

Miért is kellene minden futónak diót ennie? Máris eláruljuk!

A magféleségek zöme rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, ráadásul nagy előnyük még, hogy az elkészítéssel sem kell bíbelődni. Kivéve, ha pirítva ennéd - ami a diónak kifejezetten jót tesz!

2020. október 11.

Kép
Táplálkozás

A legjobb fermentált ételek a jobb emésztésért

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, nagyon fontos, hogy ne csak a kalóriákat nézd, a szénhidrát-zsír-fehérjetartalmat, de olyan ételeket is fogyassz, amik tényleg jó hatással vannak a bélrendszerre!

2020. október 6.

Kép
Táplálkozás

Miért is kellene minden futónak diót ennie? Máris eláruljuk!

A magféleségek zöme rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, ráadásul nagy előnyük még, hogy az elkészítéssel sem kell bíbelődni. Kivéve, ha pirítva ennéd - ami a diónak kifejezetten jót tesz!

2020. október 11.

Kép
Táplálkozás

A legjobb fermentált ételek a jobb emésztésért

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, nagyon fontos, hogy ne csak a kalóriákat nézd, a szénhidrát-zsír-fehérjetartalmat, de olyan ételeket is fogyassz, amik tényleg jó hatással vannak a bélrendszerre!

2020. október 6.

Kép
Táplálkozás

Őszi zöldségek, amik különösen jól jönnek egy kemény edzésnapon

Nem lehet elégszer elmondani, mennyire fontos az idényzöldségek és gyümölcsök fogyasztása - ősszel pedig különösen sok lehetőség van finom, tápanyagdús szezonális zöldségekből!

2020. október 3.

Kép
Táplálkozás

Hogyan táplálkozz sportos kismamaként?

Az, hogy egy kismama mit fogyaszt a várandósság idején, nagyon fontos, hiszen a baba ezeket az ételeket és tápanyagokat szokja meg, azonban sportos kismamaként egy fokkal még tudatosabban kell összeállítani a menüt!

2020. szeptember 30.

Kép
Táplálkozás

A csodálatos petrezselyem: mehet salátába, zöld turmixba, szószokba - lehetőleg minél többször

A petrezselyem az egyik legnépszerűbb fűszernövény itthon, ám még így is sokkal kevesebbet használjuk, mint kellene - pedig rengeteg szuper hatása van, amiket érdemes kiaknázni!

2020. szeptember 28.

Kép
Táplálkozás

Magas a vérnyomásod? Ezeket az ételeket kellene sokkal gyakrabban enned!

A szívbetegségek elkerüléséhez a magas vérnyomás az a kockázati tényező, amit az összes közül a legkönnyebb orvosolni. A megfelelő étkezéssel sokat segíthetsz!

2020. szeptember 19.

Kép
Runner's World

Fördős Zé: "A futásban és a siklóernyőzésben több a közös, mint hinnétek!"

Bár a neve a főzéssel és az ételekkel forrt össze, a sport régebb óta az élete része, ráadásul a futás az egyik szenvedélye, szóval itt a helye nálunk! Azon túl, hogy kifaggattuk futási szokásairól, arra is megkértük, mutassa meg az egyik kedvenc futóösvényét, így a fotósorozaton ezt láthatod.

2020. szeptember 17.

Kép
Táplálkozás

3 avokádós szendvics recept reggelre, amiktől eldobod az agyad!

Képtelenek vagyunk megunni az avokádót, és nem is akarjuk, hiszen számtalan fantasztikus hatása van a szervezetre. Mutatunk is 3 avokádós toast receptet, amiket érdemes bevezetned a reggeli rutinba!

2020. szeptember 17.

Kép

Biztos vagy benne, hogy eleget eszel? Íme 5 jel, amiből az következik, hogy nem!

Már pedig borzasztóan fontos, hogy figyelj erre, máskülönben számíthatsz rá, hogy idővel hanyatlani fog az erőnléted futóként (is).

Kép

Ha eddig nem tetted, most tényleg kattanj rá az édesburgonyára!

Az édesburgonya télen-nyáron remek ötlet: szuper köretféle, de önmagában is megállja a helyét, tápnyagdús, az íze pedig fantasztikus. Iktassd be az étrendedbe!

Kép

Mikor egyek utoljára a nap végén, ha tényleg fogyni szeretnék?

A korai vacsora nagyon hasznos, ha leadnál néhány kilót, ám nem mindenkinél tartható - hiszen mindannyian másként működünk. De lássuk, kinek mi az ideális "utolsó időpont" az étkezésre!

Kép
Táplálkozás

Smoothie-ra fel! 3 szuper recept az őszre, amiket mielőbb próbálj ki!

Imádjuk a smoothie-kat, mert pillanatok alatt elkészülnek, tápanyagdúsak és laktatóak. Mutatunk 3 variációt, amikket idén ősszel holtbiztos, hogy imádni fogsz!

2020. szeptember 9.

Kép
Táplálkozás

Új szerelmem, a tápióka: 5 ok, amiért ideje rákattanni!

Tápláló, laktató, mégis egészséges édességre vágysz, ami pillanatok alatt elkészül? A tápiókapuding épp ilyen, ráadásul isteni finom is. De vigyázz, túl könnyű rákattanni!

2020. szeptember 8.

Kép
Táplálkozás

A megfelelő fehérjefogyasztás állóképességi edzések után is kiemelten fontos - nem csak erősítés után!

A fehérjeturmix hallatán neked is az erősítő edzések jutnak eszedbe? Ami teljesen logikus, hiszen a fitneszben terjedt el főként, és fontos, hogy az izmokat megdolgoztató tréning után segítsen azok regenerációjában és építésében.

2020. szeptember 8.

Kép
Táplálkozás

5 étel, ami sokat segít az újratöltésben egy kőkemény HIIT edzés után

A gyakori edzés, pláne az intenzívebb mozgásformák kivitelezhetetlenek a megfelelő energialöket nélkül hosszú távon. Ám az sem mindegy, milyen tápanyagokat viszel be a sportolást követően!

2020. szeptember 1.

Kép
Táplálkozás

A szilva nagyon jót tesz a csontoknak, de nem csak emiatt kellene minden futónak ennie!

Itt a szilvaszezon, ezt pedig nem árt kihasználni! Próbáld beiktatni a friss szilvát a napi menüdbe: szuper nassolnivaló, de köretként, húsok mellé is kiváló. A maradékot tedd el télire - megéri, pláne a következő szuper hatások miatt!

2020. augusztus 31.

Kép
Táplálkozás

Cseréld le a mogyorót pekándióra - csodás hatásai lesznek!

A natúr magféleségek fantasztikus nassolnivalók, tele vannak vitaminokkal, jó zsírokkal, ásványi anyagokkal. Ám érdemes ezekből is többfélét fogyasztani!

2020. augusztus 29.

Kép
Táplálkozás

Néha egy kis igazi cukor, vagy minden nap édesítőszerek? A szakértő elmondja, mi a jobb döntés

A cukor igazi ősellenség - halljuk évek óta. Ma már ezernyi altermatíva áll a rendelkezésünkre ahhoz, hogy édesebbé tegyük az ételeinket, és szép számmal használjuk is őket. De tényleg ez a jó döntés?

2020. augusztus 28.

Kép
Táplálkozás

Igazi zabkásafüggő vagy? Készítsd el az abszolút tökéletes verzót!

Egyszerű, gyors, szuperjól variálható és remek szénhidráttöltés gyanánt: a zabkása igazi csúcsreggeli, de tudod pontosan, mennyi kalóriát viszel be vele, és hogy lenne érdemes elkészíteni?

2020. augusztus 25.

Előző oldal
Következő oldal
Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem