Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Akkor se érezd magad rosszul, ha mostanság motiválatlan vagy a futásban

futás,motiváció karantén,karantén
Facebook
Twitter
Pinterest
A karantén-időszak egyesek számára kifejezetten produktív és aktív mindennapokat hozott.

Nekik sikerült kiszortírozni a régi ruhákat, amiket évek óta halogattak, elolvasni azokat a könyveket, amik már jó ideje az éjjeli szekrényen sorakoznak, és persze sokkal többet edzenek és futnak, mint a normál hétköznapokban tették...

De nem mindenki ilyen, és akkor se érezd magad rosszul, ha egyszerűen a túlélésért harcolsz a rengeteg tennivaló között, de még akkor se, ha több időd lenne ugyan, de enervált és motiválatlan vagy, mert ez most teljesen normális!

Ugyanis teljesen természetes, ha a stressz, bizonytalanság, elszigeteltség és felborult életritmus miatt sokkal fáradtabbnak érzed magad, esetleg többet eszel/alszol, és „ellustulsz” egy kicsit. Ha most ez a helyzet áll fönn, akkor ne úgy tekints rá, mint az életed egy sötét foltjára, ami miatt bűntudatod van. Egyszerűen fogadd el, hogy ez a helyzet és kész, és amikor visszatérsz a normál kerékvágásba, majd felpörögsz. Szakértők szerint ez egy általános jelenség, és nem tesz jót a mentális egészségednek, ha még pluszban stresszelsz is miatta!

Olvasd el ezt is!

Ha nem tudod elfogadni, és érzed, hogy a hangulatodra is jobb hatással lenne, ha egy kicsit jobban tudnád aktivizálni magad, akkor tégy úgy, mintha mondjuk kezdő lennél. Ne heti 6-szor fuss, hanem csak 2-3 alkalommal, de ezekhez az alkalmakhoz foggal-körömmel ragaszkodj, legyenek olyan előre eltervezett, fix időpontban, amikor biztosan el tudsz indulni. De, ha nincs kedved futni, erősíts vagy jógázz otthon, esetleg csak sétálj a szabadban.

Itt például tippeket találsz arra, amivel az otthoni edzés hatékonyabb lesz:

Galéria / 6 kép

Így teheted hatékonyabbá a karanténedzést

Megnézem a galériát
Tovább olvasok
Kép

Ettél már csicsókát? Itt az ideje kipróbálni!

Azon vagyunk, hogy minél színesebben táplálkozz- próbálj ki új ízeket, zöldségeket, szokatlanabb alapanyagokat. A csicsóka most igazi szezonális élelmiszer - ne feledkezz meg róla!

Kép

A londoni buborék – avagy versenyzés a covid idején

2020 teljesen új kihívások elé állította az egész nemzetközi sportéletet. Az Olimpiát elhalasztották, a versenyeket eltörölték, a sportlétesítményeket bezárták. A sportolók azonban nem adták fel egykönnyen, ahogyan a sportszervezők sem. Újfajta rendezési elveket dolgoztak ki, hogy ne landoljon még több sportesemény a kukában.

Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem