Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

5 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, ha edzőt keresel

5 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, ha edzőt keresel
Facebook
Twitter
Pinterest
A megfelelő futóedző megtalálása nem olyan nehéz, csak tedd fel magadnak ezeket a kérdéseket:

Mik a céljaid?

Gyorsabban, többet akarsz futni? Vagy rekordot döntenél? Ezekre keress választ.

Hol találsz jó edzőt?

Kérdezősködj az ismerőseidtől, vagy menj el futóklubos edzésekre.

Miben különböznek?

Minden edzőnek más a filozófiája, a tapasztalatai és a szakterülete. Keress olyat, aki a te céljaidnak megfelel.

Hasonlóak az elvárásaitok?

Fontos, hogy mindketten hasonló nézeteket valljatok és jól tudjatok kommunikálni.

Mennyit fogsz fejlődni?

Ez a legfontosabb kérdés. Minél gyorsabb vagy, annál nehezebb lesz lefaragni az idődből. A kezdők pedig értelemszerűen többet fejlődnek. 12-16 hét kell a maratoni felkészüléshez, de legalább fél évre szükséged van ahhoz, hogy elérd a céljaid.

Olvasd el ezt is!
Tovább olvasok
Kép

Az edzés utáni kínzó fejfájás elkerülhető, de figyelned kell néhány dologra!

Egy kőkemény edzés épp elég fájdalmat tud okozni, semmi szükség arra, hogy még a fejed is fájjon utána - nem igaz?

Kép

Miért veszélyes - és nem erény - a futók magas fájdalomtűrése?

Fáj? Igen…kicsit, nem vészes. És persze elmész futsz fél órát, órát, egy félmaratont, edzel rendszeresen „pici” fájdalommal. Ami valójában lehet, hogy nem is olyan pici.

Kép

Büntetőkör #25 - Folytatódik a beszélgetés a maratonfutó-legendával, Szekeres Ferenccel

Ha tetszett az első rész, most meghallgathatod, mi mindenről beszélgetett még Simonyi Balázs Szekeres Ferenccel!

Kép

Az Aloe vera 5 fantasztikus hatása, amik különösen hasznosak a hideg idő beálltával

Nyáron sebgyógyításra, napégésre fantasztikus az Aloe vera, de az igazság azt, hogy ezt a csodanövényt az év 365 napján érdemes lenne használni - mondjuk is, hogy miért!

Kép

A futópad-tulajdonosok mindössze 14 százalékának van rendkívüli motivációja az edzések elvégzéséhez

Ugyanakkor ők még mindig motiváltabbak, mint más, aki fitneszgépeken, otthoni sporteszközök használatával sportol rendszeresen – derült ki egy tanulmányból.

Kép

Zsírégetés? Egészséges szív? Van egy másik nagyon fontos ok, amiért minden nőnek kardióznia kéne

Sokan akkor kezdenek kardiózni, amikor leadnának néhány kilót, magasabb a vérnyomásuk a kelleténél, vagy mert szeretnének általánosan fittebbek lenni. Ám van még egy nagyon fontos érv a kardiózás mellett - a nők számára!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem