Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Az 5 legrosszabb dolog, amit edzés előtt ihatsz

Az 5 legrosszabb dolog, amit edzés előtt ihatsz
Facebook
Twitter
Pinterest
Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

1. Szénsavas üdítők
Puffadást, hasi görcsöket okoz és szó szerint gázossá teszi az edzést. Akkor is ugyanez az eredmény, ha a cukormentes verziót szürcsölöd, ráadásul ezek aszpartámot is tartalmaznak, mely migrént, szédülést okozhat és a memóriádra is negatív hatással van. Inkább igyál egy jeges zöld teát!

Olvasd el ezt is!

2. Sportitalok
Tömve vannak cukrokkal, ráadásul később nagyot zuhan tőle az energiaszinted. Persze kemény edzésnél fogyaszthatsz belőle, ha lehet, a vizet válaszd. A paradicsomlé is jó választás, mivel káliumban gazdag, természetes cukrokat tartalmaz és a vérnyomásodra is pozitív hatssal bír.

A cikk folytatását itt találod.

Tovább olvasok
Kép

Hasznos kalciumforrások vegánoknak, és azoknak, akik nem fogyasztanak tejtermékeket

Ha áttérsz a vega vagy vegán étrendre, az egy dolog, hogy sok zöldséget és gabonát fogyasztasz, ám vannak tápanyagok, amiket hús és tejtermékek hiányában bizony pótolni kell. A kalcium is ilyen!

Kép

Ugye nem szoktál kéretlenül ott ragadni idegen futótársad közelében?

A hazai futópályákon még nincsenek írott szabályok, de íratlanokat mindenképpen illik betartani. Ilyen például az is, hogy nem sérted meg egy másik futó intimszféráját edzés közben.

Kép

A hűvös idő alapkelléke: fejpánt – mutatunk pár szuper darabot!

A fejpánt nagyon praktikus darab, hiszen a füleket, homlokot védi, a hajat a helyén tartja, de nem túl meleg, mint egy sapka, és az izzadtságot is jól elvezeti. Létezik belőle bélelt verzió is, hogy a hidegebb időben is élvezhesd ennek a szuper kiegészítőnek az előnyeit.

Kép

3 őszi saláta, amiket ha megkóstolsz, többé nem felejtesz el!

Lassan kevesebb az idényzöldség a polcokon, és a hidegebb idő beköszöntével a test is a tartalmasabb ételeket kívánja. De ettől még ősszel és télen is kellenek a saláták - a következő 3 variációra tutira rákattantok!

Kép

6 tipp, hogy MOST se veszítsd el a futókedved

Közel egy hete, hogy ismét téli időszámításba váltottunk és hát lássuk be, az egyik legnyomasztóbb dolog sötétben róni a kilométereket.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem