Tápláld az izmaid! Ezeket edd kardiózás után!

Mindegy, hogy milyen edzésen vettél részt, az azt követő fél órában ajánlott enned valamit. Az is közös a különböző edzéstípusokban, hogy szénhidrátot és fehérjét is kell enni utánuk. Viszont az arányok teljesen mások! Fontos szempont, hogy mennyire volt intenzív a tréning.

Mindegy, hogy milyen edzésen vettél részt, az azt követő fél órában ajánlott enned valamit. Az is közös a különböző edzéstípusokban, hogy szénhidrátot és fehérjét is kell enni utánuk. Viszont az arányok teljesen mások! Fontos szempont, hogy mennyire volt intenzív a tréning.

Ha egy könnyedebb kardióedzést végeztél, minden gramm fehérje után 1-2 szénhidrát kell. Összességében 10-15 g proteint, 30 g szénhidrátot és 150-250 kcalt tartalmazzon az étel.

Ilyen például:

  • mogyoróvajas teljes kiőrlésű pirítós
  • Alma két evőkanál mogyoróvajjal
  • 5 db zabkeksz egy kis sajttal
  • Fél marék mogyoró 2 szem aszalt barackkal

Ha viszont egy keményebb kardióedzés után van, 15-30 g fehérjére, és 30-90 g szénhidrátra van szükséged, 250-350 kalória értékben. Ez kell ahhoz, hogy feltöltsd az energia raktárokat és tápláld az izmaidat.

  • Fél darab pulykás wrap zöldségekkel
  • Gyümölcs smoothie görög joghurttal
  • Humusz és paradicsom pitára kenve
  • Mogyoróvajas, banános szendvics
Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft