Ez történik, ha mellőzöd a koffeint

A koffeinnek vannak negatív és pozitív hatásai is. Jobban tudsz koncenrtálni, éberebb leszel tőle és egy csomó betegséget segít megelőzni. De mi történik akkor, ha mellőzöd?

A koffeinnek vannak negatív és pozitív hatásai is. Jobban tudsz koncenrtálni, éberebb leszel tőle és egy csomó betegséget segít megelőzni. De mi történik akkor, ha mellőzöd?


1. Rosszul érzed magad
Álmos lehetsz, megfájdul a fejed, hangulatingadozástól is szenvedhetsz.
2. Fogyhatsz
Persze csak akkor, ha cukorral iszod a kávéd és energiaitalból sem a cukormenteset választod. Könnyen lehet, hogy egy kávés ital kalóriatartalma eléri a 200-at. Ha nem iszol ilyeneket, akkor természetesen csökkenni fog a súlyod.
3. De hízhatsz is
Mivel a koffein étvágycsökkentő hatású, ha mellőzöd, nem lesz ami megállítson, mielőtt újra kinyílna a hűtő ajtaja.
4. Jobban fogsz aludni
Ha este is kávézol, vagy energiaitallal iszod a vodkát, akkor nem lesz könnyű az elalvás.
5. Nyugodtabb leszel
A koffein stimuláns, vagyis padlógázt ad az idegrendszerednek. Adrenalin szabadul fel a hatására, ezért pörögsz tőle.
6. Az edzés látja a kárát
A koffein javít a teljesítményeden és a keményebb edzéseket is sikeresebben lenyomod, ha előtte kávézol.
7. A hasad hálás lesz
A kávé után egyből a wc-re rohansz? Ha nem iszol, nem lesz ilyen gondod.
8. Kevesebb antioxidánst viszel be a szervezetedbe
A kávé antioxidánsokban gazdag, ezért csökkenti az esélye például a szívbetegség kialakulására. Ha nem kávézol, egyél több zöldséget és gyümölcsöt!

Olvasd el ezt is!
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft