Mi a jobb: az olajos magvak, vagy a gyümölcsök?

Összegyűjtöttük minden előnyüket és hátrányukat, hogy megtaláld a legegészségesebb opciót!

Összegyűjtöttük minden előnyüket és hátrányukat, hogy megtaláld a legegészségesebb opciót!

Olvasd el ezt is!

Az olajos magvak előnyei:

  • többszörösen és egyszeresen telítetlen zsírsavakban gazdagok
  • csökkentik a koleszterinszintet, védenek a stroke és szívbetegség ellen
  • fehérjében gazdagok
  • a pisztácia javítja a vérkeringést és segíti az emésztést
  • akár 59%-kal is csökkenthetik a bevitt kalóriák mennyiségét

Hátrányai:

  • drágábbak
  • gyakran sózottak
  • magas a kalóriatartalmuk

A gyümölcsök előnyei:

  • vitaminokban, rostokban gazdagok, csökkentik a cukorbetegség kialakulásának esélyét
  • rengeteg felé közül választhatsz
  • a grépfrút például lassítja a bőr öregedését, csökkenti az esélyt a rák és a szívbetegség kialakulására

Hátrányai:

  • egyeseknek magas a cukortartalmuk
  • a gyümölcslevek nem feltétlenül egészségesek, hiszen rostokat nem tartalmaznak
  • romlandóak
A győztes szerintünk:
Kattints a kép felfedéséhez!
Az olajos magvak! Elősegítik az izmok növekedését, csökkentik az étvágyat és csomó betegséget megelőzhetsz velük az év bármely szakában.
Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft