Pénztárcakímélő alapanyagok, amiket a dietetikusok is szívesen használnak

Nem kell feltétlenül sokat költened ahhoz, hogy egészséges maradj. Mutatjuk, milyen olcsó alapanyagokat vásárolnak a táplálkozási szakértők!

Nem kell feltétlenül sokat költened ahhoz, hogy egészséges maradj. Mutatjuk, milyen olcsó alapanyagokat vásárolnak a táplálkozási szakértők!

Olvasd el ezt is!

Zabpehely

A reggelik egyik alapja, védi a szíved és csökkenti a koleszterinszinted.

Fagyasztott zöldségek

A legjobb persze a friss, de télen, vagy ha épp nincs idényük a mirelit változatok is megfelelnek.

Konzerves paradicsom

Télen jobbb, mint a bolti, ráadásul annyi mindent készíthetsz belőle! Likopinban gazdag és alacsony kalóriatartalmú.

Szárazbab

Rostokban, fehérjében gazdagok, ráadásul nagyon laktatóak.

Banán

Káliumban gazdag, futás előtt pedig ellát energiával.

Natúr joghurt

Szuper fehérjeforrás, de kalcium is található benne, ráadásul a benne lévő baktériumok a bélrendszerednek is jót tesznek.

Hagyma

Polifenolokban és flavonoidokban gazdag, ráadásul szinte bármihez felhasználhatod.

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft