Zselére, energiaszeletre, vagy sportitalra van szükséged?

A választás nehéz lehet, de mi most megkönnyítjük.

A választás nehéz lehet, de mi most megkönnyítjük.

Olvasd el ezt is!

Egy kutatás szerint a ha mindhármat kombinálod, kevésbé leszel fáradt, kimerült és a gyomrodban sem jelentkezik diszkomfortérzet.

Csak erősen: maraton közben az üzemanyag 60-75 százaléka szénhidrátokból áll össze. Félmaratonon még több szénhidrátot használhat fel a szervezeted, mivel gyorsabb a tempód. Érdemes zselét és sportitalt választanod ezeken a versenyeken, mivel stabilan marad a glükózszinted és bírni fogod a táv végéig.

Rendszeresen! Ha több mint 1 órán át futsz, óránként 30-60 gramm szénhidrátra van szükséged. Érdemes ilyenkor 100 kalóriánként bevinned az ételt, a gél a legjobb ebben az esetben.

Keverd: ha többféle szénhidrátot fogyaszthatsz, könnyebben feldoglozza őket a szervezeted, ezért érdemes kombinálnod.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft