Házi gyümölcsös jégkrém

Ha a kánikulában lehűtenéd magad futás után, próbáld ki a következő jégkrém receptet. Amellett, hogy hidratál, fehérjét is tartalmaz, ráadásul a mogyoróvaj és a meggylé felgyorsítja a regenerációt.

Ha a kánikulában lehűtenéd magad futás után, próbáld ki a következő jégkrém receptet. Amellett, hogy hidratál, fehérjét is tartalmaz, ráadásul a mogyoróvaj és a meggylé felgyorsítja a regenerációt.

Hozzávalók:

  • 200 g friss bogyós gyümölcs
  • 125 ml meggylé
  • 75 g mogyoróvaj
  • néhány evőkanál méz
  • 250 ml görög joghurt

Elkészítés:

A gyümölcsöket turmixold össze a meggylével, a mogyoróvajat pedig keverd össze egy másik tálban a mézzel. A jégrémformákba rétegezd a 3 különböző masszát: kezdd a gyümölcsös keverékkel, aztán jöhet a mogyoróvaj, végül a görög joghurt. Tedd pár órára, vagy éjszakára fagyasztóba és élvezd másnap a hűsítő finomságot!

Edzések minden hangulathoz

Válassz az alapján, hogy éppen milyen hangulatban vagy!

Ebben a 6 zöldségben van a legtöbb fehérje

Nem arról ismeretesek a zöldségek, hogy túl sok fehérjét tartalmaznának. Pedig vannak, amikben elég sok van.

A futás tökéletes élménye

Van az a futás, amikor a saját gondolataid képzeletben egészen messze repítenek, szinte elvarázsolódsz edzés közben, míg a tested csodásan végzi a dolgát és a lábaid aprítják a kilométereket.

Fuss & Ragyogj! Fényvisszaverős cuccok sötét, téli estékre

A téli városi futásokhoz elengedhetetlenek a fényvisszaverős cuccok, hogy az autósok előtt folyamatosan látható legyél!

5 nasi, amit nyugodtan ehetsz este is

Hiába próbálsz meg egészségesen táplálkozni, vannak napok, amikor éjjel is jól esne egy kis nassolás.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft