Citromos sportital recept

Készíts házilag sportitalt, hiszen így természetesebb módon frissülhetsz fel!

Készíts házilag sportitalt, hiszen így természetesebb módon frissülhetsz fel!

Az italban szereplő cukor és só mennyisége a WHO javaslatának felel meg: 100 ml ital 3.5 g szénhidrátot tartalmazhat. A cukor és só megfelelő elegye azért is fontos, mert a glükóz elősegíti a gyorsabb rehidratációt.

Hozzávalók:

  • 480 ml víz, vagy kókuszvíz
  • negyed tk. só
  • 4 tk. méz, vagy cukor
  • 1 nagy citromkarika

Minden hozzávalót keverj össze, majd tárold hűtőben az italt. Akár mentát, bogyós gyümölcsöket, vagy narancsot is tehetsz bele, ha kül9nlegesebbé szeretnéd tenni.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft