Citromos sportital recept

Készíts házilag sportitalt, hiszen így természetesebb módon frissülhetsz fel!

Készíts házilag sportitalt, hiszen így természetesebb módon frissülhetsz fel!

Az italban szereplő cukor és só mennyisége a WHO javaslatának felel meg: 100 ml ital 3.5 g szénhidrátot tartalmazhat. A cukor és só megfelelő elegye azért is fontos, mert a glükóz elősegíti a gyorsabb rehidratációt.

Hozzávalók:

  • 480 ml víz, vagy kókuszvíz
  • negyed tk. só
  • 4 tk. méz, vagy cukor
  • 1 nagy citromkarika

Minden hozzávalót keverj össze, majd tárold hűtőben az italt. Akár mentát, bogyós gyümölcsöket, vagy narancsot is tehetsz bele, ha kül9nlegesebbé szeretnéd tenni.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft