Újabb 3 alapanyag, ami segíti a regenerációt

Segíts az izmaidnak ezekkel az alapanyagokkal.

Segíts az izmaidnak ezekkel az alapanyagokkal.

1. Zöld tea
Egy tavalyi kutatás szerint a zöld teában lévő gyulladásgátló polifenolokból futás közben is profitálhatsz, ráadásul koffeinnel is ellát. Fogyaszd futás után, vagy verseny közben.

2. Tej
Savófehérjében és kazeinben gazdag, emellett Omega-3 zsírsavakat is találsz benne. Alvás előtt igyál meg egy pohárral, hogy álmodban is izmot építs.

3. Szardínia
Kb. annyi fehérjét tartalmaz, mint a tonhal, de vasból, D-vitaminból és Omega-3-ból is sok van benne.

Olvasd el ezt is!
A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft