3 újabb szuper étel futóknak

Maradj egészséges és hozz ki többet magadból a konyhában!

Maradj egészséges és hozz ki többet magadból a konyhában!

1. Teljes kiőrlésű gabonapehely
Keress olyat, amiben legalább 5 gramm rost és 8 g fehérje van adagonként. A cukor mennyiségére viszont érdemes figyelned: adagonként 10 grammnál ne tartalmazzon többet. Fogyaszd tejjel, joghurttal reggelire, vagy futás után.

2. Narancs
Segít abban, hogy elerüld az izomlázat, ugyanis C-vitaminban gazdag. A herperidin nevű anyag - ami a gyümölcs héjában található - csökkenti a vérnyomást és a koleszterinszintet is. Keverd salátákhoz, süteményekhez, zabkásához.

3. Fekete bab
Fehérjében, rostokban, folátban gazdag - utóbbi tápanyag pedig segít a helyes szívműködés és vérkeringés fenntartásában. Antiocidánsokban is gazdag, ezért csökkenti a koleszterin szintet is. Glikémiás indexe alacsony, ezért a benne lévő szénhidrátokat lassan dolgozza fel a szervezet. Készíts belőle levest, krémet, vagy ragut.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A 3 legjobb étel futóknak
Milyen telefonja legyen egy futónak?

Az aktuális telefonommal történt egy kis baleset. Leesett és pont nem volt rajta tok, így a széle megtört, az üvege meghasadt. Működik még, de 2 és fél év után így már biztosan elérkezett az idő a nyugdíjaztatására.

Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Meggyógyítja az ízületi gyulladásokat, csökkenti a fájdalmat: a kurkuma tényleg csodaszer!

Újabban az egyik legtrendibb fűszer, sőt már menő „arany lattét” is lehet belőle készíteni a kurkumából. De nem csak a különleges íze miatt, hanem fantasztikus hatásai miatt is hódít, amelyek kifejezetten sportolók számára hasznosak!

Tésztavacsora 15 perc alatt, 29 gramm fehérjével

A recept nem titkolt célja, hogy ne tudj kifogást találni arra, hogy miért nem főzöl otthon. És mik a leggyakoribb kifogások?

Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft