Még 3 bogyós gyümölcs az egészséged megőrzéséért

Megmutatjuk, melyik bogyós gyümölcsöt miért jó futóknak fogyasztania.

Megmutatjuk, melyik bogyós gyümölcsöt miért jó futóknak fogyasztania.

1. Áfonya
Antioxidásokban gazdagok, így védi a sejtjeid az oxidatív károsodástól. Javítja a memóriád, ráadásul a látásod is.

2. Szeder
Rostokban gazdag, ráadásul antoxidánsokban és E-vitaminban gazdag. A cianidin anyag adja a gyümölcs sötét színét, ráadásul azt is jelzi, hogy a szeder fitotápanyagokban gazdag. A magjai az omega-3 zsírsavak remek forrásai.

3. Vörösáfonya
A bennük lévő fitotápanyagok védnek a bakteriális fertőzések ellen, ugyanakkor a szád egészségét is segítenek megőrizni.

5 erősítő gyakorlat, amikkel több zsírt égethetsz futás közben

Ha többet szeretnél kihozni a futásaidból, érdemes erősítened is! Ha erősebbé válsz, gyorsabb és kitartóbb leszel, ráadásul csökken az esélyed a sérülésekre is.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

Így készíts tökéletesen pulykasültet! + ITT a titkos fűszerkeverék receptünk!

Egy egész magazint szenteltek a pulykahúsnak, melyet akár INGYEN letölthetsz INNEN!

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft