3 bogyós gyümölcs az egészséged megőrzéséért

Megmutatjuk, melyik bogyós gyümölcsöt miért jó futóknak fogyasztania.

Megmutatjuk, melyik bogyós gyümölcsöt miért jó futóknak fogyasztania.

1. Eper
Kutatások szerint az eper segít a test terméeszetes öngyógyító folyamataiban, semlegesíti a szabadgyököket és véd a nap káros sugarai ellen.

2. Málna
Fontos polifenolokat és flavonoidokat tartalmaz, ezért gyulladásgátló, antibakteriális hatású. Segít a pulzus szabályozásában és a vércukorszintet is egyenletesen tartja.

3. Feketeribizli
C-vitaminban gazdag, így erősíti az immunrendszert. A benne lévő antocianinok pedig segítenek megőrizni a szíved és érrendszered egészségét.

4 tipp - erre figyelj, ha esőben futsz

Ha a természet megtréfál és a versenyed napján hatalmas esővel köszönt, fogadd meg a következő tanácsokat.

Tízperces gyalogló edzésterv, amit ebédidőben is elvégezhetsz

Van olyan, hogy nincs kedved normálisan edzeni, pedig nagyon szükséged lenne a mozgásra. Vagy éppen most lábadozol egy sérülésből, és csak szoktatnod kell a testedet ahhoz, hogy újra elkezdesz sportolni. Bármelyik is igaz rád, az alábbi tízperces edzésterv neked szól!

Játssz a társaddal futás közben!

Amerikában van egy játék, „Would you rather” a neve, melynek lényege, hogy a kérdésben feltett két opció közül kell kiválasztani azt, amelyik szimpatikusabb.

Az ünnepek alatt fuss kevesebbet, figyelj a családra jobban!

Mindjárt itt a karácsony. Az ősz elrepült és már talán kezdetét is vette a nagy hajtás.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft