A 20 legjobb fehérjében gazdag étel vegetáriánus futóknak

Nem eszel húst? Akkor olvass tovább, mert összegyűjtöttük a legjobb fehérjeforrásokat.

Nem eszel húst? Akkor olvass tovább, mert összegyűjtöttük a legjobb fehérjeforrásokat.

20. Kelbimbó: káliumban és K-vitaminban is gazdag.

19. Brokkoli: bővelkedik rostokban is.

18. Aovkádó: egészséges zsírokat tartalmaz a fehérjén kívül.

17. Kukorica: a nyár slágere, viszont érdemes organikusat venned.

16. Spenót: Popeye kedvence vasban is gazdag.

15. Krumpli: a proteinen kívül káliumból is böven van benne.

14. Tökmag: egészséges zsírokban, magnéziumban, cinkben és triptofánban is gazdag.

13. Kesudió: Magnéziumban és K-vitaminban is gazdag.

12. Zabpehely: szuper választás reggelire, hiszen energiát ad.

11. Chia mag: az ALA (Alfa-linolénsav) forrása, emellett omega-3 zsírsavakban is bővelkedik.

10. Mandula: E-vitamint is tartalmaz, mely egészségessé teszi a bőröd és hajad.

9. Csicseriborsó: a fehérjén kívül sok rostot is tartalmaz.

8. Vadrizs: a diós ízével, kissé rágós állagával sokkal laktatóbb, mint a sima.

7. Mogyoró és mogyoróvaj: szuper lehet futás előtt.

6. Lima bab: leucint is tartalmaz, mely segít a fehérjeszintézisben.

5. Feketebab: rostban, káliumban, folátban, B6-vitaminban is gazdag, ráadásul sok fitotápanyag megtalálható benne.

4. Lencse: alacsony kalóriatartalmú, de rostban gazdag.

3. Tofu: válassz organikusat.

2. Tempe: szójababból készül, rágós, rostban és fehérjében gazdag.

1. Szójabab: ebben van a legtöbb fehérje, ráadásul rengeteg recepthez felhasználhatod.

Olvasd el ezt is!
Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Ez az egy dolog segíthet abban, hogy többet fuss

Gondolkodtál már azon, miért van az, hogy néha úgy tűnik, romlitt az állóképességed? Ebben közrejátszhat az alvás, a stressz, ugyanakkor a légzésnek is nagyon fontos szerepe van abban, hogy milyen az energiaszinted.

Érzetek játéka csupán?

Az ember nem gép. Test és lélek. Folyamatos interakciók sokasága éri a környezeti tényezők és a belső világ között. Ha fut, akkor is. Ezek a hatások akár észrevétlenül megnyugtatnak, akár figyelmeztetnek valamire, vagy éppen kizökkentenek az aktuális állapotból, egyszóval hatással vannak ránk.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft