A 20 legjobb fehérjében gazdag étel vegetáriánus futóknak

Nem eszel húst? Akkor olvass tovább, mert összegyűjtöttük a legjobb fehérjeforrásokat.

Nem eszel húst? Akkor olvass tovább, mert összegyűjtöttük a legjobb fehérjeforrásokat.

20. Kelbimbó: káliumban és K-vitaminban is gazdag.

19. Brokkoli: bővelkedik rostokban is.

18. Aovkádó: egészséges zsírokat tartalmaz a fehérjén kívül.

17. Kukorica: a nyár slágere, viszont érdemes organikusat venned.

16. Spenót: Popeye kedvence vasban is gazdag.

15. Krumpli: a proteinen kívül káliumból is böven van benne.

14. Tökmag: egészséges zsírokban, magnéziumban, cinkben és triptofánban is gazdag.

13. Kesudió: Magnéziumban és K-vitaminban is gazdag.

12. Zabpehely: szuper választás reggelire, hiszen energiát ad.

11. Chia mag: az ALA (Alfa-linolénsav) forrása, emellett omega-3 zsírsavakban is bővelkedik.

10. Mandula: E-vitamint is tartalmaz, mely egészségessé teszi a bőröd és hajad.

9. Csicseriborsó: a fehérjén kívül sok rostot is tartalmaz.

8. Vadrizs: a diós ízével, kissé rágós állagával sokkal laktatóbb, mint a sima.

7. Mogyoró és mogyoróvaj: szuper lehet futás előtt.

6. Lima bab: leucint is tartalmaz, mely segít a fehérjeszintézisben.

5. Feketebab: rostban, káliumban, folátban, B6-vitaminban is gazdag, ráadásul sok fitotápanyag megtalálható benne.

4. Lencse: alacsony kalóriatartalmú, de rostban gazdag.

3. Tofu: válassz organikusat.

2. Tempe: szójababból készül, rágós, rostban és fehérjében gazdag.

1. Szójabab: ebben van a legtöbb fehérje, ráadásul rengeteg recepthez felhasználhatod.

Olvasd el ezt is!
Az 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft