Sportolás utáni snackek, amelyek közül egy mindig legyen nálad

Bármilyen mozgásformát is végezz, utána a testednek szüksége van egy kis utántöltésre, vagyis egy szénhidrát-fehérje kombóra. Nem kell egy komplett étkezésre gondolni, de egy snack mindig legyen nálad ilyen esetekre. Ezekkel nem lőhetsz mellé:

Bármilyen mozgásformát is végezz, utána a testednek szüksége van egy kis utántöltésre, vagyis egy szénhidrát-fehérje kombóra. Nem kell egy komplett étkezésre gondolni, de egy snack mindig legyen nálad ilyen esetekre. Ezekkel nem lőhetsz mellé:

Olvasd el ezt is!

Banán+natúr joghurt

A banán fantasztikus edzés utáni gyümölcs, hiszen tele van káliummal, az egyik olyan elektrolittal, amiből sokat veszítesz futás közben. Arról nem is beszélve, hogy a benne lévő szénhidrátra is szükséged van, hiszen gyorsan feltöltheted vele a raktárakat, a natúr joghurt pedig fehérje és probiotikum tartalma miatt ajánlott.


Protein+zab turmix

Nagyon egyszerű, hiszen csak beleszórod otthon a kimért adagot a shakerbe, majd edzés után vízzel összerázod, és már kész is. Hidratál, fehérjével táplálja az izmaidat, bár szénhidrát nem sok van benne, egy kis zabpehellyel felturbózhatod!


Magok+aszalt gyümik

Egy marék mix csodásan feltölt, ráadásul szénhidráton és fehérjén kívül ásványi anyagokat, vitaminokat és egészséges zsírsavakat is tartalmaz. Így a bőrödnek, hajadnak és alakodnak is jót tesz, azon kívül hogy tréning után tökéletes feltöltő snack!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Smoothie-k futóknak
Akkor is edzened kellene, ha nincs kedved?

Minden sportoló ember életében eljön a pont, amikor a háta közepére sem kívánja a mozgást. Egy új kutatás szerint viszont pontosan ilyenkor nem érdemes kihagynod a sportolást!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft