12 fehérjeforrás futóknak

Válogass a következő proteinben gazdag ételek közül, hogy gyorsabban menjen a regeneráció.

Válogass a következő proteinben gazdag ételek közül, hogy gyorsabban menjen a regeneráció.

• Csirkemell / 25 g, filézett, bőrözött fehér hús
Szelént tartalmaz, ami a szabadgyökök okozta károsodástól védi az izmokat

• Sovány marhahús / 24 g, 90%-ban zsírmentes
Az immunrendszert erősítő vasat és cinket tartalmaz

• Sertéshús / 22 g
Vasat, tiamint, riboflavint és B-vitaminokat tartalmaz

• Pulykamell / 22 g filézett, bőrözött fehér hús
A napi nikotinsav- és B12-szükséglet 50%-át biztosítja

• Lazac / 22 g
Jó zsírok plusz B12-vitamin

• Tofu / 20 g
Vegetáriánus fehérje plusz kalcium

• Lencse / 18 g
Magas vas- és rosttartalom

• Görög joghurt / 12–17 g
Nagy adag fehérje, kalcium és D-vitamin

• Fekete bab / 15 g
A vérkeringést javító folsav nevű B-vitamint tartalmaz

• Csicseriborsó / 12–15 g
A csontok egészségét megőrző mangán forrása

• Vörösbab / 13 g
Magas vas- és rosttartalom

• Tojás / 6 g, vagyis 1 nagy
Az agy egészségét megőrző kolint tartalmaz

Olvasd el ezt is!
Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Meggyógyítja az ízületi gyulladásokat, csökkenti a fájdalmat: a kurkuma tényleg csodaszer!

Újabban az egyik legtrendibb fűszer, sőt már menő „arany lattét” is lehet belőle készíteni a kurkumából. De nem csak a különleges íze miatt, hanem fantasztikus hatásai miatt is hódít, amelyek kifejezetten sportolók számára hasznosak!

Tésztavacsora 15 perc alatt, 29 gramm fehérjével

A recept nem titkolt célja, hogy ne tudj kifogást találni arra, hogy miért nem főzöl otthon. És mik a leggyakoribb kifogások?

Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft