12 fehérjeforrás futóknak

Válogass a következő proteinben gazdag ételek közül, hogy gyorsabban menjen a regeneráció.

Válogass a következő proteinben gazdag ételek közül, hogy gyorsabban menjen a regeneráció.

• Csirkemell / 25 g, filézett, bőrözött fehér hús
Szelént tartalmaz, ami a szabadgyökök okozta károsodástól védi az izmokat

• Sovány marhahús / 24 g, 90%-ban zsírmentes
Az immunrendszert erősítő vasat és cinket tartalmaz

• Sertéshús / 22 g
Vasat, tiamint, riboflavint és B-vitaminokat tartalmaz

• Pulykamell / 22 g filézett, bőrözött fehér hús
A napi nikotinsav- és B12-szükséglet 50%-át biztosítja

• Lazac / 22 g
Jó zsírok plusz B12-vitamin

• Tofu / 20 g
Vegetáriánus fehérje plusz kalcium

• Lencse / 18 g
Magas vas- és rosttartalom

• Görög joghurt / 12–17 g
Nagy adag fehérje, kalcium és D-vitamin

• Fekete bab / 15 g
A vérkeringést javító folsav nevű B-vitamint tartalmaz

• Csicseriborsó / 12–15 g
A csontok egészségét megőrző mangán forrása

• Vörösbab / 13 g
Magas vas- és rosttartalom

• Tojás / 6 g, vagyis 1 nagy
Az agy egészségét megőrző kolint tartalmaz

Olvasd el ezt is!
4 tipp - erre figyelj, ha esőben futsz

Ha a természet megtréfál és a versenyed napján hatalmas esővel köszönt, fogadd meg a következő tanácsokat.

Tízperces gyalogló edzésterv, amit ebédidőben is elvégezhetsz

Van olyan, hogy nincs kedved normálisan edzeni, pedig nagyon szükséged lenne a mozgásra. Vagy éppen most lábadozol egy sérülésből, és csak szoktatnod kell a testedet ahhoz, hogy újra elkezdesz sportolni. Bármelyik is igaz rád, az alábbi tízperces edzésterv neked szól!

Játssz a társaddal futás közben!

Amerikában van egy játék, „Would you rather” a neve, melynek lényege, hogy a kérdésben feltett két opció közül kell kiválasztani azt, amelyik szimpatikusabb.

Az ünnepek alatt fuss kevesebbet, figyelj a családra jobban!

Mindjárt itt a karácsony. Az ősz elrepült és már talán kezdetét is vette a nagy hajtás.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft