4 tipp, hogy több vizet igyál

Végre itt a meleg, ezzel viszont nő a dehidratáltság esélye is. Ha viszont te sem tudsz eleget inni, adunk 4 tippet, hogy biztosan megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz!

Végre itt a meleg, ezzel viszont nő a dehidratáltság esélye is. Ha viszont te sem tudsz eleget inni, adunk 4 tippet, hogy biztosan megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz!

1. Igyál szívószállal
Bár elég sutának hangzik, mégis így valamiért többet iszol, mint ha üvegből, vagy csak simán pohárból innál.

2. Ízesítsd a vizet
Ne szörpökkel, hanem például friss gyümölcsökkel. Korábban már mutattunk ízesített víz recepteket, például a citromos-mentás víz nagyon jól hűsít a melegben. Jó kombináció az eper és az uborka is.

Olvasd el ezt is!

3. Idd szép üvegből
Ha veszel egy szuper kulacsot, sokkal kisebb rá az esély, hogy nem viszel magaddal vizet. Tarts egyet a kocsiban és egyet a táskádban is. Ha nem akarsz erre költeni, akkor válassz olyan flakont, amit könnyen magaddal vihetsz. A Spar Verde ásványvíz palackja most újult meg, így sokkal kényelmesebben viheted magaddal akár futás közben is.

4. Igyál szénsavasat
Ha már unod a simát, kortyolj inkább szénsavasat. Ezt is ugyanúgy ízesítheted, mint a simát, ráadásul egy kis friss narancslével keverve szuper fröccsöt csinálhatsz belőle.

Kép
Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft