3 tavaszi alapanyag a gyorsabb regenerációért

Ha legközelebb piacra mész, tárazz be a következő zöldségekből és gyümölcsökből.

Ha legközelebb piacra mész, tárazz be a következő zöldségekből és gyümölcsökből.

Kép
forrás: Europress

1. Borsó
Az összes variációja káliumban, foszforban, magnéziumban és A-vitaminban gazdag. Elég csak pár percre forró vízbe dobnod és máris feldobhatsz vele bármilyen ételt.

Kép
forrás: Europress

2. Cékla
Antioxidánsokban gazdagok, melyektől javul az állóképességed, ráadásul az immunrendszerednek is jót tesznek.

Kép
forrás: Europress

3. Bogyós gyümölcsök
Bővelkednek polifenolokban, melyek segítenek megelőzni és csökkenteni az edzés során jelentkező oxidatív károsodást, így elősegítve a regenerációt.

Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Hogyan vedd rá a párodat, hogy veled fusson?

Sokszor ábrándozol arról, hogy együtt futsz a szerelmeddel, és irigykedsz azokra, akiknek a párjuk szintén a futás szerelmese? Inkább próbáld meg rávenni, hogy veled menjen!

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft