3 tavaszi alapanyag a gyorsabb regenerációért

Ha legközelebb piacra mész, tárazz be a következő zöldségekből és gyümölcsökből.

Ha legközelebb piacra mész, tárazz be a következő zöldségekből és gyümölcsökből.

Kép
forrás: Europress

1. Borsó
Az összes variációja káliumban, foszforban, magnéziumban és A-vitaminban gazdag. Elég csak pár percre forró vízbe dobnod és máris feldobhatsz vele bármilyen ételt.

Kép
forrás: Europress

2. Cékla
Antioxidánsokban gazdagok, melyektől javul az állóképességed, ráadásul az immunrendszerednek is jót tesznek.

Kép
forrás: Europress

3. Bogyós gyümölcsök
Bővelkednek polifenolokban, melyek segítenek megelőzni és csökkenteni az edzés során jelentkező oxidatív károsodást, így elősegítve a regenerációt.

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft