Túl sok az energiaszelet?

Sok futó majszol kontroll nélkül energiaszeleteket, pedig azok akár 300 kalóriát is tartalmazhatnak. Ráadásul tele vannak előre feldolgozott összetevőkkel és tartósítószerekkel – emlékeztet Tara Collingwood, a RunDisney okleveles dietetikusa.

Sok futó majszol kontroll nélkül energiaszeleteket, pedig azok akár 300 kalóriát is tartalmazhatnak. Ráadásul tele vannak előre feldolgozott összetevőkkel és tartósítószerekkel – emlékeztet Tara Collingwood, a RunDisney okleveles dietetikusa.

CSERÉLD ERRE:

Tartogasd az energiaszeleteket azokra az alkalmakra, amikor tényleg szükséged van rájuk – fogyaszd őket kemény edzések előtt vagy után, amikor nincs alkalmad rendes étellel pótolni a kalóriavesztést. Olyan szeleteket keress, amelyekben kevés az összetevő, és 150 grammból legfeljebb 10 gramm a cukor. Még jobb, ha feldolgozatlan ételt eszel, például egy banánt vagy egy marék mandulát. „A feldolgozatlan ételek jobb ár-érték arányban tartalmaznak rostokat és antioxidánsokat” – hangsúlyozza Collingwood.

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft