Kerüld el a futás utáni éhséget!

Ha te is bármit meg tudnál enni futás után, akkor figyelj. Ha túl vagy egy kemény edzésen, könnyen előfordulhat, hogy többet eszel a kelleténél. A legjobb, ha fehérjében gazdag ételeket eszel futás után 20 perccel, de szénhidrátot sem árt bevinni. A megfelelő folyadékpótlás is nagyon fontos, evés előtt igyál meg egy nagy pohár vizet, vagy gyógynövényes teát.

Ha te is bármit meg tudnál enni futás után, akkor figyelj. Ha túl vagy egy kemény edzésen, könnyen előfordulhat, hogy többet eszel a kelleténél. A legjobb, ha fehérjében gazdag ételeket eszel futás után 20 perccel, de szénhidrátot sem árt bevinni. A megfelelő folyadékpótlás is nagyon fontos, evés előtt igyál meg egy nagy pohár vizet, vagy gyógynövényes teát.


És itt van még 5 tipp, ami hasznos lehet:
1. Egyél valamilyen könnyű reggelit futás előtt.
2. Egyél kisebb adag tápanyagdús ételeket.
3. Igyál sok vizet. Ha evés előtt iszol, nem leszel annyira éhes.
4. A futás befejezése után igyál meg egy fehérjeturmixot vagy kakaót.
5. Készíts egészséges rogotatnivalókat és olyan ételeket, amikben fehérje van- mely segíti az izmok regenerációját, de a szénhidrátok bevitele is fontos, hiszen fel kell töltened a szervezeted glikogénraktárát is.
Például fogyassz valamit ezek közül:

  • görög joghurt, banán, gyümölcsök, turmix
  • zsírszegény kakaó és gyümölcs
  • shake gyümölccsel
  • gabonapehely tejjel
  • péksütemény tojással és tejeskávéval
  • péksütemény hummusszal
  • héjában sült krumpli túróval
  • pulyka-, vagy csirkemellsonkás szendvics
  • tészta húsos mártással
A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft