6 gyulladáscsökkentő összetevő a turmixodhoz

Vannak olyan zöldségek, gyümölcsök és fűszerek, amik csökkentik a krónikus gyulladást, ezeket gyűjtöttük össze. Pakold őket a turmixgépbe!

Vannak olyan zöldségek, gyümölcsök és fűszerek, amik csökkentik a krónikus gyulladást, ezeket gyűjtöttük össze. Pakold őket a turmixgépbe!

A gyulladásokat érdemes megelőzni ahhoz, hogy egészséges maradj. A sportolóknak pedig különsen fontos. A turmixokban sok energia és tápanyag van, de az emésztőrendszerednek is jót tesznek.
Bogyós gyümölcsök
Az áfonya, szeder, málna és eper kellemesen fanyarrá teszik az italod. A bennük lévő flavonoidok pedig csökkentik a gyulladást
Ananász
Bromelaint tartalmaz, ami a véráramba jutva segít lebontani a gyulladást okozó fehérjéket.
Levélzöldségek
magnéziumban gazdagok, ezért segítenek a gyulladás csökkentésében.


Edzések minden hangulathoz

Válassz az alapján, hogy éppen milyen hangulatban vagy!

Ebben a 6 zöldségben van a legtöbb fehérje

Nem arról ismeretesek a zöldségek, hogy túl sok fehérjét tartalmaznának. Pedig vannak, amikben elég sok van.

A futás tökéletes élménye

Van az a futás, amikor a saját gondolataid képzeletben egészen messze repítenek, szinte elvarázsolódsz edzés közben, míg a tested csodásan végzi a dolgát és a lábaid aprítják a kilométereket.

Fuss & Ragyogj! Fényvisszaverős cuccok sötét, téli estékre

A téli városi futásokhoz elengedhetetlenek a fényvisszaverős cuccok, hogy az autósok előtt folyamatosan látható legyél!

5 nasi, amit nyugodtan ehetsz este is

Hiába próbálsz meg egészségesen táplálkozni, vannak napok, amikor éjjel is jól esne egy kis nassolás.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft