Áfonyás-gránátalmás ital

Néhány bogyó elég ahhoz, hogy megfelelően regenerálódj edzés után!

Néhány bogyó elég ahhoz, hogy megfelelően regenerálódj edzés után!


Hozzávalók:
1 marék áfonya
2 marék szőlő
3 db zellerszár
150 g gránátalma mag
Az áfonyában, szőlőben és gránátalmában lévő sötét pigmentek azt jelzik, hogy ezek a gyümölcsök flavonoidokban gazdagok. Emellett polifenonolokat is tartalmaznak, melyek csökkentik az oxidatív károsodást, melyet az edzést okoz.
Két főre, 1 adagban 189 kalória van

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

3 dolog, amit érdemes átgondolnod, mielőtt kihagynád a téli futást

Tény, hogy télen eléggé leapad a motiváció, mivel hideg van, fúj a szél, esetleg esik a hó és hamarabb sötétedik.

Ha ezeket a kifogásokat hozod fel arra, hogy ne eddz, ideje leállnod

A felnőtt életmódhoz hozzátartozik, hogy felelősséget vállalj a tetteidért és ne kifogásokat keress.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft