Egészséges extrák - használd ezeket főzés közben

Rengeteg olyan alapanyag létezik, mellyek plusz ízt és tápanyagot tudsz az ételeidhez adni.

Rengeteg olyan alapanyag létezik, mellyek plusz ízt és tápanyagot tudsz az ételeidhez adni.


1. Kurkuma: a főzés végén az ételhez adva ellát gyulladáscsökkentő anyagokkal és különleges ízt ad az ételnek.
2. Fokhagyma: méregtelenítő hatású és segít a megfázás megelőzésében.
3. Kókuszolaj: egészséges, ezért érdemes ezt használnod sütéshez is. Ráadásul a bőrnek is jót tesz, ezért akár magadra is kenheted.
4. Almaecet: készíts belőle salátaöntetet, rengeteg aminosavat, ásványi anyagot és vitamint is tartalmaz. Mivel antioxidánsokban is gazdag, egy csomó betegség megelőzésében fontos szerpeet játszik (szívbetegésg, daganatos betegségek, ízületi gyulladás).

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft