Ennyit kell futnod, ha fogyni akarsz

Kevesebb is elég, mint gondolnád!

Kevesebb is elég, mint gondolnád!

Ha még kezdő vagy, és azért vágtál bele, hogy leadj pár kilót, a következő kutatási eredmény a segítségedre lehet. Nemrég publikáltak ugyanis egy tanulmányt a The Journal Of Sports Medicine and Physical Fitness című szaklapban, amiből kiderült mennyit érdemes futni hetente a fogyás érdekében.




A holland felmérésben 538 fogyni vágyó embert kértek meg, hogy kezdjenek el futni. Megmérték a testzsírukat, illetve kaptak egy GPS-t, ami nyomon követte, hogy mennyit futottak. Nem kaptak semmi más instrukciót, de egy év után újra megvizsgálták őket. Kiderült, hogy azok adták le a legtöbb zsírt, akik rendszeresen lefutottak hetente legalább 5 km-t, és mellette kerülték a cukros és fehér lisztből készült ételeket.
Szakértők szerint fontosabb a rendszeresség, mint az olykor-olykor túl sok futás, és persze a diétás táplálkozás is alapvető!

Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Hogyan vedd rá a párodat, hogy veled fusson?

Sokszor ábrándozol arról, hogy együtt futsz a szerelmeddel, és irigykedsz azokra, akiknek a párjuk szintén a futás szerelmese? Inkább próbáld meg rávenni, hogy veled menjen!

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft