Hogyan maradj motivált a nagy versenyed után?

Bármi is volt a célod, lefutni a maratont, vagy a felét, esetleg teljesíteni az első 5 kilométeres távodat, furcsa érzés a verseny után azon kapni magadat, hogy mostantól mi is legyen. Természetesen mindig van hová fejlődni, de nem vagy egyedül azzal, ha motiválatlannak érzed magad utána! És hogy mi a teendő?

Bármi is volt a célod, lefutni a maratont, vagy a felét, esetleg teljesíteni az első 5 kilométeres távodat, furcsa érzés a verseny után azon kapni magadat, hogy mostantól mi is legyen. Természetesen mindig van hová fejlődni, de nem vagy egyedül azzal, ha motiválatlannak érzed magad utána! És hogy mi a teendő?

1. Találj magadnak valami új mozgásformát, ami mostantól a keresztedzésed lesz, így a futás mellett lesz egy új kihívás, ami felpezsdíti az edzésprogramodat. Ha eddig csak simán erősítettél, kezdd el a TRX-et, vagy bringázz hetente egyszer. A lényeg a változás!




2. Határozz meg magadnak egy új célt! Nézz ki mondjuk egy újabb rendezvényt, amikor akár ugyanazt a távot teljesíted, csak jobb idővel. De lehet az új célod a fogyás, szimplán a tempó növelése vagy kézenfekvően egy nagyobb táv teljesítése. (Nem is muszáj versenyezni ehhez.)




3. Csatlakozz egy futóklubhoz vagy akár alakíts sajátot. Ha eddig egyedül futottál, nagyon jó hatással lesz a motivációdra és a teljesítményedre is, ha más hasonló formában lévő futókkal edzel együtt. Hasznos infókkal láthatnak el, és teljesen más dimenzióba emelik a tréningeket.




4. Ha meghatároztad a célodat, mondd el mindenkinek! Akár a családodról, barátaidról, Instagram-követőidről van szó, kürtöld szét, mert akkor biztosan nem adod fel. Hiszen, ha ennyien figyelik, mit csinálsz, biztosan nem akarsz beégni előttük…




5. Vásárolj magadnak valamilyen új cuccot, lehet ez egy fejhallgató, kulacs, vagy ruha - a szép dolgok bizonyítottan motiválóan hatnak a tulajdonosukra!




6. Tudod, mi az igazán motiváló? Ha elkezdesz mentorálni valakit! Ha a környezetedben akad olyan valaki, aki számára hasznos a tudásod, és inspiráló lehet, ha veled futhat, az rád is fantasztikus hatással lesz. Talán csak 2 km-t futsz vele fele olyan lassú tempóban, mint egyébként, jó érzés lesz segíteni másnak!

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft