Szerezd vissza az elvesztett motivációd!

Mi az intsant motiváció legjobb módja? Ha élvezed a futást! Megmutatjuk, hogyan teheted szórakoztatóbbá!

Mi az intsant motiváció legjobb módja? Ha élvezed a futást! Megmutatjuk, hogyan teheted szórakoztatóbbá!

1/ Vedd sorra, milyen pozitívumokat adott neked a futás. Biztos, hogy büszke lehetsz az eredményeidre is találtál új barátokat, akiket a sport által ismertél meg.

2/ Az egyik futásod variáld meg minden héten: fuss sprinteket közben, keress új útvonalat, vagy új futótársat. A változatosság gyönyörködtet.

3/ Minden héten tölts el egy kevés időt álmodozással: képzeld el, mi lenne ha az álomútvonalon futhatnál, átszakítanád a célvonalat, vagy egyszerűen gondolj arra, milyen erősnek érzed magad futás után.

4/ Ne gondolj arra, hogy feladod! Bármennyire nehéz is az adott edzés, csináld végig! Gondolj bele, milyen érzés lenne kihagyni, vagy ha egyszerűen nem lennél képes közelebb kerülni a célodhoz.

5/ Fogadd el a kihívást! Nem minden futás lehet könnyű. De ha nem lépsz ki a komfortzónádból és nem teszel meg mindent a célért, ne számíts nagy változásokra!

Olvasd el ezt is!
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft