Hogyan vedd rá a kollégáidat a futásra?

Te imádsz futni, és egy igazán aktív személyiség vagy, de a munkatársaid inkább a mozgásszegény életmódra szavaznak? Vedd rá őket is a sportolásra!

Te imádsz futni, és egy igazán aktív személyiség vagy, de a munkatársaid inkább a mozgásszegény életmódra szavaznak? Vedd rá őket is a sportolásra!

  • Ne csak a futásról beszélj, mert azzal már azelőtt elmegy tőle a kedvük, hogy egyáltalán kipróbálták volna valaha. Nagyon idegesíti a nemfutókat, ha a futók semmi másról nem tudnak dumcsizni.

  • Hívd el őket egy munka előtti intenzív sétára, amit akár egy nyújtással is egybeköthetsz. Ehhez elég 40 perccel korábban érkezniük (még a zuhanyzás is beleférhet), ha egy 20 perces gyaloglást zártok le a gyakorlatokkal. Biztos lehetsz benne, hogy jobban érzik majd magukat tőle, és 2-3 alkalom után már egy laza kocogásban is benne lesznek.
Olvasd el ezt is!
  • A közösség élménye mindenkinek jót tesz, ha pár jófej embert szervezel le a dologra, akik klasszul érzik magukat együtt, már csak a társaság kedvéért is szívesen eljárnak mozogni.

  • A sikerélmények nagyon fontosak! Tűzzetek ki egy célt (pl. hogy egyben lefutnak 4km-t), és ha sikerül, jutalmazzátok meg magatokat mondjuk egy finom vacsorával egy menő helyen!

  • Nevezzetek már most be egy jövő évi versenyre, mert az annyira motiváló, és csapatkovácsoló, hogy a leglustábbakat is ráveszi a munkára!
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft