3 ok, amiért már nem zavar, hogy nem vagyok gyors

Amikor az ember lánya elkezd futni, az okozza a legnagyobb örömöt, ha egyre nagyobb távot tud teljesíteni, de eljön az az idő, amikor már számít, hogy mennyi idő alatt mennek a kilométerek, és utána egyre csak gyorsulni és gyorsulni akarunk…

Amikor az ember lánya elkezd futni, az okozza a legnagyobb örömöt, ha egyre nagyobb távot tud teljesíteni, de eljön az az idő, amikor már számít, hogy mennyi idő alatt mennek a kilométerek, és utána egyre csak gyorsulni és gyorsulni akarunk…

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Van már nyulad?

Egy ideig megy is ez a gyorsulás, aztán valami miatt mondjuk visszalassulunk, aztán meg jön a stagnálás. Korábban annyit, de annyit stresszeltem ezen, de ma már őszintén nem tud meghatni, ha az edzéseim alatt egy ideig nem tudok hozni egy kitűzött tempót, és esetleg olyan lassan vánszorgok, mint kezdő futó koromban.

  • A tempónál sokkal fontosabb, hogy kikapcsolom az agyam, felfrissítem a testem, és a szabad levegőn lehetek. Ha azon stresszelek, hogy 5:55 helyett jobban szeretnék 5:35-tel futni (ami sokakhoz képest még mindig tök lassú, de nálam egy jó tempót jelent), akkor ez az egész kiveszik, és akkor mi értelme az egésznek?
  • Be kellett látnom, hogy egyrészt nem vagyok egy tipikus futóalkat, ráadásul bármennyire is kiskorom óta sportolok, a futással komolyabban már felnőttként kezdtem el foglalkozni. Ez azt jelenti, hogy technikában és állóképességben sem ehhez a sportághoz vagyok szokva, így nyilvánvalóan nem tudok pár év alatt olyan szintre fejlődni, mint az, aki már tiniként is imádta a futást.

  • Bár szeretnék folyamatosan jobb és jobb eredményt kihozni magamból, a futás számomra egy olyan tevékenység, ami örömforrás, és a legtöbb, amit tehetek, hogy mindent beleadok az edzéseken. Az már csak másodlagos, hogy az edzéseknek milyen eredménye van, még akkor is, ha a fejlődéshez kellenek a sikerélmények.

Te se bánkódj, ha nem megy (még) a 04:00-ás pace, csak élvezd a futást!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft