Merj mackónadrágban futni!

Akik mackóban futnak, nem divatolni akarnak a legújabb és legmenőbb futófelsőben és nadrágban, hanem csak futni.

Akik mackóban futnak, nem divatolni akarnak a legújabb és legmenőbb futófelsőben és nadrágban, hanem csak futni.

Félre ne értsen senki, én is odavagyok az új, szupermenő, színes és aktuális trendeknek megfelelő futócuccokért. Órákig tudok webáruházakban nézelődni, és egy valag pénzt elkölteni futó- és sportboltokban. Most végignézzük, miért érezheti valaki kellemetlenül magát a futás közben, s elárulom, miért NE érezd magad úgy!

DUNDI VAGY?

A legjobb, amit csak tehetsz, hogy elkezdesz futni, hiszen a futás fogyaszt, fittebbé és karcsúbbá tesz. (Természetesen a túlsúly mértékétől függ, hogy mennyit és hogyan mozoghatsz, erről kérd ki például oldalunk futóedzőinek véleményét!) Én elég sokat mozgok futók közt, nagyon népszerű futóhelyeken, sok dundi futóval találkozom, de azt gondolom még nem eléggel! Mégis azt mondom, rettenetesen tisztelem azokat, akik kisebb-nagyobb túlsúllyal mozognak, edzenek, hajtanak a cél felé, hiszen nekik ezt a frusztrációt is le kell tudni győzni. Merjetek kiállni azért, hogy változtatni akartok magatokon, merjétek felvállalni, hogy mozogtok, hiszen ez a lehető legjobb döntés az egészségetek szempontjából! Élőben egyébként is szoktam, de most MINDEN duci futónak küldök egy virtuális HAJRÁ-t, még ma, még most kezdd el a futást!

A cikk folytatását IDE kattintva találod a Futásról Nőknek Magazinban!

A cikk szerzője Elek Dóra Zsuzsa, a Futásról nőknek blog egyik szerzője.

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft