Színek, amik feltöltenek energiával

Ha imádod a napkelte és napnyugta színeit, van egy jó hírünk: a sárga és a piros árnyalatai energetizáló hatásúak, így jó hatással vannak a közérzetedre és a teljesítményedre is. Kicsit pontosabban is bemutatjuk a fenti színeket.

Ha imádod a napkelte és napnyugta színeit, van egy jó hírünk: a sárga és a piros árnyalatai energetizáló hatásúak, így jó hatással vannak a közérzetedre és a teljesítményedre is. Kicsit pontosabban is bemutatjuk a fenti színeket.

Kép
forrás: Poli-Farbe Kft.

1. Piros

Az energia, a szenvedély, az életöröm jelképe, mely jó hatással van a fizikai teljesítményedre. Hátránya, hogy feszültséget is kelthet, ezért érdemes inkább egy-egy kisebb falfelületet pirosra festeni, vagy ilyen színű kiegészítőkkel díszítened otthonod.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Színekkel a stressz ellen

2. Narancssárga

Igazán jó szín futóknak, mivel az aktivitás, az optimizmus és az energia színe. Sőt, ha sérüléssel küzdesz, akkor is van egy jó hírünk: a narancssárga elősegíti a gyógyulást. Akkor sem kell aggódnod, ha sötétebb a lakásod, hiszen bárhol jól mutat, és nem szűkíti a teret.

Kép
forrás: Poli-Farbe Kft.

3. Lila
Hatásai között szerepel a fájdalomcsillapítás, az energizálás, a mértékletesség. A lila a tudat színe. Jól passzolnak hozzá a szürke, a barna és a bordó árnyalatok. Ha otthonról is szoktál dolgozni, bátran alkalmazd a dolgozószobádban, mert fokozza az alkotóképességet.

Kép
forrás: Poli-Farbe Kft.

4. Citromsárga

Tökéletes választás a nappaliba, hálószobába, de gyerekszobába is, mivel a vidámság, a fény, az életöröm jelképe, amely segíti a tanulást és a gyógyulást. Ügyelj a megfelelő színválasztásra, mert vannak árnyalatai, amelyek nyugtalanító hatásúak. A narancshoz hasonlóan ez az árnyalat is jól mutat északi fekvésű helyiségekben (is).

További tippekért látogass el a POLI-FARBE BLOGJÁRA! A bemutatott árnyalatok közül pedig EZEN AZ OLDALON tudsz választani.

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft