13 tipp - Mit tegyél két maraton között?

Ha mondjuk van fél éved a két maraton közt, érdemes kicsit szórakoztatóbbá tenned a felkészülést. Ha már piheneted magad az első verseny előtt és még van időd a következő felkészülési időszakig, kövesd 13 tanácsunkat.

Ha mondjuk van fél éved a két maraton közt, érdemes kicsit szórakoztatóbbá tenned a felkészülést. Ha már piheneted magad az első verseny előtt és még van időd a következő felkészülési időszakig, kövesd 13 tanácsunkat.

1. Keress új futóútvonalakat. Fuss emelkedőn, lépcsőn és keress más akadályokat, amivel élvezetesebbé teheted a futást.

2. Próbáld ki a terepfutást.

3. Hagyd otthon a kütyüidet. Így csak a környezetedre és legfőképp magadra koncentrálhatsz.

4. Fuss a tested jelzései alapján. Ha fáradsz, vegyél vissza. Ha könnyen megy, folytasd.

5. Indulj rövidebb távokon 5K és 15K között, így könnyen hozzászoksz a versenyzéshez.

Olvasd el ezt is!

6. Indulj el egy akadályfutáson.

7. Keress egy szimpatikus futóklubot és lépj be, vagy fuss a barátaiddal.

8. Olvass a futásról. Rengeteg hasznos könyvet találsz, amiből akár a maratonon is profitálhatsz.

9. Végezz erősítő edzést. Heti 1-2-szer kapd elő a súlyzókat.

10. Végezz HIIT edzést heti egyszer, mely segít a zsírégetésben és az állóképességed növelésében - aminek hasznát veszed a maraton alatt is.

11. Járj el jógázni. Így kellően meg tudod nyújtani az izmaid és a lelkednek is jót tesz (ami különösen jól fog jönni a maraton előtt és közben).

12. Vedd kézbe a táplálkozásod: egyél egészséges ételeket, hagyd el a feldolgozottakat.

13. Javíts a tartásodon. Számold a lépéseid és törekedj az ajánlott percenkénti 180 betartására.

Ha ezek közül kipróbálsz néhányat, biztos, hogy feltöltődve veted bele magad az újabb kihívásokba és a felkészülésbe a következő maraton előtt.

3 ok, hogy több édesburgonyát egyél

Érdemes a sima krumplit batátára cserélned. Hogy miért? Mutatjuk az okokat!

Milyen telefonja legyen egy futónak?

Az aktuális telefonommal történt egy kis baleset. Leesett és pont nem volt rajta tok, így a széle megtört, az üvege meghasadt. Működik még, de 2 és fél év után így már biztosan elérkezett az idő a nyugdíjaztatására.

Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Meggyógyítja az ízületi gyulladásokat, csökkenti a fájdalmat: a kurkuma tényleg csodaszer!

Újabban az egyik legtrendibb fűszer, sőt már menő „arany lattét” is lehet belőle készíteni a kurkumából. De nem csak a különleges íze miatt, hanem fantasztikus hatásai miatt is hódít, amelyek kifejezetten sportolók számára hasznosak!

Tésztavacsora 15 perc alatt, 29 gramm fehérjével

A recept nem titkolt célja, hogy ne tudj kifogást találni arra, hogy miért nem főzöl otthon. És mik a leggyakoribb kifogások?

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft