Elhagyott a lelkierőd? Így szerezd vissza.

Ha rendszeresen futsz, a halálon és az adón kívül van még egy biztos pont az életedben: az, hogy időről időre mélypontra zuhan a motivációd. Az addig rendben is van, hogy nagy ritkán kihagysz egy edzést – fáradt vagy, esetleg az eső zendített rá, vagy egyszerűen csak jobban esik tévézni.

Ha rendszeresen futsz, a halálon és az adón kívül van még egy biztos pont az életedben: az, hogy időről időre mélypontra zuhan a motivációd. Az addig rendben is van, hogy nagy ritkán kihagysz egy edzést – fáradt vagy, esetleg az eső zendített rá, vagy egyszerűen csak jobban esik tévézni.

Azonban ha sikerül felülkerekedned a lustálkodás kísértésén, az mentálisan és fizikailag is nagy előnyökkel jár. Stratégiáink segítenek megadni a szükséges lökést, ha nehezedre esik kimozdulni. Tegyél magadnak egy szívességet, és kövesd tippjeinket.

Változtasd meg környezetedet

Még a legapróbb finomhangolás – például ha ellenkező irányban futsz végig megszokott útvonaladon – is feldobhatja a futást. Ha az ismerős környék végképp nem lelkesít, látogass el egy új parkba vagy egy ismeretlen terepre. Még jobb, ha valamelyik találkozót beszélsz meg a célnál valamelyik barátoddal – kisebb eséllyel bújsz ki a feladat alól, ha tudod, hogy valaki vár rád.


Válts tempót

Rövidebb vágták beiktatásával megszokott rutinod is felgyorsul. Próbáld így: sétálj és fuss öt percig, majd szemelj ki egy pontot a távolban és vegyél fel kényelmesen feszes tempót, amíg elhaladsz mellette. Ekkor válts gyaloglásra, hogy újra levegőhöz juss, majd válassz újabb pontot. Ezt ismételd addig, amíg megközelíted az útvonalad végét; a távot ötperces, könnyű levezetéssel fejezd be.


Változtass a programon

Ha a futás épp nem hoz lázba, bármilyen tevékenység megteszi, ami emeli a pulzusodat. Menj úszni, biciklizz, evezz, vagy ugorj az ellipszis gépre. A köredzés – a kardió- és az egyszerű erősítőelemek váltogatása – szintén hatékonyan fokozza a pulzusszámot.


Változtass a gondolkodásodon

Állapodj meg magaddal csupán öt perc futásban. Elég valószínű ugyanis, hogy amint átléped a küszöböt, már nem is akarod abbahagyni. ha mégsem így van, tényleg szükséged van egy nap szünetre – de legalább tényleg meggyőződtél róla.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft