Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Ha van a családodban 6-14 év közötti gyerek, aki szívesen szerepelne anyukájával az Éva magazinban, jelentkezzetek 2018. július 9. és július 27. között a legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros címekért!

Ehhez mindössze egy közös képeteket és 3-4 mondatos bemutatkozást kell feltöltenetek az az alábbi regisztrációs oldalra.

A jelentkezők közül a zsűri (Éva magazin szerkesztősége és az C&A csapata) mindkét kategóriában kiválasztja a két nyertes párost, akik egy különleges fotózáson vesznek részt és szerepelnek egy-egy 1/1 oldalas divatanyagban az ÉVA magazin szeptemberi számában, és mindkét pár egy-egy 100 000 Ft értékű C&A utalványban is részesül.

A C&A kategóriánként a második helyezetteket egy-egy 50 000 Ft értékű ajándékkártyával jutalmazza meg.

*6-14 év közötti gyerekek jelentkezését várjuk

„Először álltam úgy rajthoz, hogy nem rettegtem, hanem hittem magamban” - interjú Szántó Nelli Ironmannel

Hogyan kell nekivágni az Ironmannek? Min megy át az ember egy ilyen felkészülés alatt? Most, hogy Szántó Nelliben leülepedtek az érzések a július 1-ei, klagenfurti Ironman teljesítése után, mindezekről a témáktól beszélgettünk vele.

„Senki sem képes önbizalom nélkül sikereket elérni” - exkluzív interjú Eliud Kipchoge-val

Eliud Kipchoge olimpiai- és világbajnok hosszútávfutó a kemény munkában, alázatban és mentális tréningben hisz. Most elárulja, minek köszönheti a sikereit és a kitartását.

Az olajos magvak hihetetlenül egészségesek - De mégis mennyit kell belőlük enni naponta?

Azt tudjuk, hogy az olajos magvaknak mennyi pozitív hatása van az egészségünkre nézve. Viszont sokan tartanak attól, hogy ha túl sokat esznek belőlük, akkor elhíznak. Egy dietetikus elmondja, mennyit érdemes belőlük enni!

Hajápolási tippek futóknak: Erre figyelj, hogy megvédd a hajadat a sportolás káros következményeitől

Nyáron érdemes fokozottabb figyelmet fordítanod a hajadra, hiszen ilyenkor az UV-sugarak ellen is fel kell venni a küzdelmet. A legtöbb nő csak egyszerűen összefogja a haját, azonban a hajvédelemnek ennél többről kellene szólnia.

Futás aszfalton, homokban, rekortánon: A különböző futófelületek előnyei és hátrányai

Nem mindegy, milyen felületen futsz, hiszen mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya. Ezekből szemezgettünk, hogy megtaláld a számodra tökéletes felületet és útvonalat!

A dehidratáció elbutít: még egy ok, hogy eleget igyál!

Nem győzünk arról írni, miért fontos a megfelelő folyadék fogyasztás! Azon túl, hogy az egészségügyi állapotunkat nagyban befolyásolja, a futóteljesítményünkre is hatással van, most pedig egy újabb sokkoló információ derült ki!

Kihagytad a heti hosszúdat? 3 módszer, amivel bepótolhatod

Mindenkivel előfordult már, hogy az élet közbeszólt és ki kellett hagynia a heti hosszú futását, amit utána elég nehéz bepótolni. Nem kell pánikolnod, ugyanis mutatunk néhány megoldást, amit ilyenkor bevethetsz!

Az 9 legjobb gluténmentes liszt azoknak, akik szeretnének hasznos tápanyagokhoz hozzájutni

A megfelelő szénhidrát-bevitel nem mindig könnyű, ha az ember gluténérzékeny, ráadásul sok gluténmentes termék rendkívül alacsony tápanyagtartalommal bír.

A hét befutói: Napsütésben csak fehérben!

Minden héten összegyűjtjük azokat a vadiúj futócuccokat, termékeket, kütyüket, és technológiai újdonságokat, amikre érdemes neked is egy pillantást vetned!

“A futáshoz csak egy cipő kell, ezért nem drága sport” - Nézd csak meg, mennyit költesz a futásra életed során!

Sokan hangoztatják, hogy a futás a legolcsóbb sportágak egyike, hiszen csak egy jó cipő és néhány edzőruha kell hozzá. Vagy a még durvább álláspont szerint még cipőre sincs szükség hozzá. Vajon ez tényleg így van, vagy a futás valójában drága? A Generali kutatási eredményeit felhasználva számoltunk ki néhány érdekes adatot.

Teljesítménynövelés pulzusméréssel 2. rész: Az állapotfelmérés

A cikksorozat előző részében nagyvonalakban áttekintettem a pulzusméréssel kapcsolatos alapismereteket. Most pedig arról lesz szó, hogyan zajlik egy állapotfelmérés, amely során többek között az egyéni pulzuszónákra is fény derül.

Valójában ennyi kalóriát éget el a szervezeted edzés után

Azt már biztosan hallottad, hogy a magas intenzitású edzések után a szervezeted sokáig égeti a kalóriákat, de mennyi az annyi, és mi is ez a jelenség pontosan?

Pihenőnap hosszú futás előtt: A 3 legnagyobb előny, amit így megtapasztalsz

Sokan pontosan fordítva csinálják, vagyis a hosszú futásuk után iktatnak be pihenőnapot. Azonban annak is megvan a maga előnye, ha te éppen az előtte lévő napon pihensz egyet.

Ezt jelenti, ha a saras lesz a vádlid futás közben

"Pocsolyába léptem", vagy "Saras terepen futottam" - hangozhat el a nyilvánvaló válasz erre a kérdésre. Azonban sok esetben nem a rossz terepviszonyoknak köszönhető az, hogy saras lesz az alsó lábszárad, hanem annak, hogy nem figyelsz oda kellőképpen a tartásodra.

4 változtatás az étrendedben, amit ezen a nyáron meg kell tenned

Az egészséges étrend kialakítása nehezebb folyamat, mint ahogy elsőre tűnik, azonban van néhány olyan változtatás, amiket nyáron sokkal, de sokkal könnyebb eszközölni, mint az év többi szakában!

Megéri javítani a tartásodon, ugyanis ezek a pozitívumok mennek végbe a testedben, ha egyenes háttal ülsz

Azzal biztos tisztában vagy, hogy futás közben mennyire fontos a megfelelő tartás annak érdekében, hogy elkerüld a sérüléseket. Azonban a hétköznapokban sem árt odafigyelni arra, hogy egyenesen ülj!

Miért gyengébb az egyik oldalad, mint a másik?

A sportorvosok, fizioterapeuták és az edzők is gyakran találkoznak azzal, hogy a sportolóknak csak az egyik oldaluk sérül le. Ez nem véletlen, hiszen mindenkinek van egy erősebb és egy gyengébb oldala, ez pedig a futás során is megmutatkozik. De vajon tényleg az erőkülönbség áll a háttérben?

Erősítő gyakorlatok, hogy jobb időeredménnyel érj célba a versenyen

A futóedzések mellett az erősítésre is érdemes időt szánnod, ha a következő versenyed időeredményén szeretnél javítani. Ezt megteheted a következő súlyzós gyakorlatokkla!

Hasznos tippek, hogy erősebben térj vissza a futáshoz sérülés után

A futósérülések fizikai fájdalma csak egy apró szelete az összes kínszenvedésnek, amit ilyenkor átélsz. A mentális fájdalommal is meg kell küzdeni, ami olykor sokkal rosszabb, mint a testi tünetek.

5 dolog, amit megtehetsz a comb kidörzsölődése ellen

Ha nyár, akkor előkerülnek a sortok, viszont ebben sok-sok lánynak fájdalmasan összedörzsölődik a combja, ami nem csak futás közben, de utána is nagyon kellemetlen érzés. De mit tehetsz ellene?

Tedd meg velünk az első lépést a legújabb célod felé!

Csak 3570 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem