5+1 tanács a hétvégi Ultrabalatonra

Holnap hajnali 5.30-kor az egyéni futók rajtával kezdődik az idei Ultrabalaton. A mezőnyben egyéni, illetve 2-12 fős csapatok teljesítik a 220 km-es kört. A futók számára 32 óra áll rendelkezésre, ahhoz, hogy célba érkezzenek. A verseny központjának Balatonaliga ad otthont, a mezőny észak felé halad a rajtot követően. Ha Te is ott leszel a mezőnyben, mindenképpen olvasd el az alábbi néhány tanácsot.

Holnap hajnali 5.30-kor az egyéni futók rajtával kezdődik az idei Ultrabalaton. A mezőnyben egyéni, illetve 2-12 fős csapatok teljesítik a 220 km-es kört. A futók számára 32 óra áll rendelkezésre, ahhoz, hogy célba érkezzenek. A verseny központjának Balatonaliga ad otthont, a mezőny észak felé halad a rajtot követően. Ha Te is ott leszel a mezőnyben, mindenképpen olvasd el az alábbi néhány tanácsot.

1. Vigyél magaddal fejlámpát és használd is. Fontos, hogy éjszaka ne csak Te láss, hanem látszódj is!

2. Az Ultrabalaton nagy buli, talán iszogattok ennek hevében. A Varga Pincészetnél fröccsel is megkínálják a futókat. De, aki iszik, az ne vezessen!

3. A váltók rajtja több, mint 8 órán keresztül zajlik. A nap második felére rengeteg kísérő autó lesz úton. Figyeljetek a futókra, bringásokra, minden részt vevőre! Figyeljetek a frissítőpontok közelében! Ne akadályozzátok a forgalmat, a futókat és az Ultrabalaton önkénteseinek munkáját. Legyetek nagy türelemmel egymás iránt!

4. A frissítőállomás mindig az éppen futóé, beérkezőé. Aki rajtolni készül, előzőleg gondoskodjon inni- és ennivalóról, ne a frissítőponton akarj futás előtt feltölteni.

5. Várhatóan meleg lesz, a napfény elleni védelem fontos lesz tehát. Könnyű sapka, napkrém legyen nálad. Bőven fogyassz folyadékot!

+1 Míg az egyénieknek hatalmas küzdelem az Ultrabalaton (egyedül, igen EGYEDÜL futnak 220 km-t, ráadásul nonstop), a váltóknak leginkább buli futás, buzdítsátok az egyénieket, mosolyogjatok az eseményen dolgozó önkéntesekre. Azért dolgoznak, hogy neked és a csapatodnak szuper versenyt szervezzenek!

A versenyen a Runner's Wold két csapattal vesz részt.

Kép
forrás: Szász Norbert
5 erősítő gyakorlat, amikkel több zsírt égethetsz futás közben

Ha többet szeretnél kihozni a futásaidból, érdemes erősítened is! Ha erősebbé válsz, gyorsabb és kitartóbb leszel, ráadásul csökken az esélyed a sérülésekre is.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

Így készíts tökéletesen pulykasültet! + ITT a titkos fűszerkeverék receptünk!

Egy egész magazint szenteltek a pulykahúsnak, melyet akár INGYEN letölthetsz INNEN!

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft