1/3
1. Jól jegyezd meg: flavonoid!

Kutatások tömkelege igazolta már, hogy a flavonoidokban gazdag gyümölcsök, zöldségek fogyasztása nagyban hozzájárul a normális testsúly megtartásához, illetve a fogyást is nagyban elősegíti. Bogyós gyümölcsök, alma, hagyma, szőlő – de a tea is bővelkedik flavonoidokban, együnk, igyunk belőlük jó sokat!


2. Dolgoztasd az agyad!

Tanulj új nyelvet, fejts keresztrejtvényt, olvass, iratkozz be valamilyen tanfolyamra – ha folyamatosan dolgozik az agyad, fejlődik a memóriád, nem romlik a koncentrációs képességed, kisebb eséllyel leszel fásult, depressziós, és így sikeresen kerülheted el, hogy az evés pótcselekvéssé, illetve az egyetlen örömforrássá váljon.

Neked ajánlott cikkek

Hiába futsz, ha az étrended nem megfelelő, nem leszel egészséges!

A számok nem hazudnak. Tévedsz, ha elhiszed, hogy a napi edzés feljogosít arra, hogy azt egyél, amit csak akarsz.

Fuss kánikulában, fuss kánikulában ultrát, fuss kánikulában pörgetőset – Szasza fut melegben és Szasza lefotózza azokat, akik melegben futnak!

Augusztus derekán járunk. Meleg van. Olykor a hőmérséklet a 35-36 fokot is eléri, nincs széljárás, és talán egy-egy eső után még a páratartalom is rátesz egy lapáttal a magas hőérzetre.

Reggeli rutin hajnali futások előtt

A hajnali futásokkal a legtöbb embernek az a baja, hogy nem tudja, mit egyen előtte, hogyan kapja magát össze, hogy aztán az edzést maximálisan kiélvezhesse.

3 étel, amit Shalane Flanagan rendszeresen fogyaszt, hogy feltöltse magát a versenyfelkészülés alatt

Az amerikaiak ünnepelt futónője nem csak arról híres, hogy fut, hanem arról is, hogy a táplálkozásban is egy igazi guru, és nagyon odafigyel arra, hogy mivel tölti fel a testét.

Így eddz terepfutó versenyekre, ha nincs a közeledben hegy

A terepfutás egyre népszerűbb, és nem csoda: megmászni a hegyeket, kint lenni a természetben fantasztikus érzés! A versenyeken indulni pedig hihetetlenül motiváló. De miért maradjanak ki belőle azok, akik sík területen élnek?

3 gyakorlat, amivel könnyen erősítheted a bokádat, lábfejedet

Sok futót érintenek a bokasérülések. A következő gyakorlatokkal viszont elkerülheted a kellemetlenségeket!

Tippek korral járó hízás ellen

Nem törvényszerű, hogy az éveink számával együtt a súlyunk is gyarapodjon - tehetünk ellene!

Tedd meg velünk az első lépést a legújabb célod felé!

Csak 3570 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem