Forrás: europress
1/4

Figyelj a táplálkozásra!

A másik fontos dolog, hogy odafigyelj arra, mivel pótolod az elvesztett tápanyagokat. Fogyassz minőségi fehérjét és szénhidrátokat, egészséges zsírokkal kombinálva. Az édesburgonya, tonhal, tojás, csirke és az olajos magvak tökéletesek.

Neked ajánlott cikkek

Télen mindig felszalad rád plusz 2-3 kiló, bármit is csinálsz? Itt a megoldás!

Szakértőnkhöz az alábbi kérdés érkezett egyik olvasónktól:

A következő, lábon jelentkező tünetek komoly problémát jelezhetnek előre!

Valószínűleg akárhogy is megpróbálsz odafigyelni arra, hogy a sok futás ellenére szépek maradjanak a lábaid, még így is kevés figyelmet fordítasz rájuk.

Mit profitálhat egy futó az agility létrás edzésekből? Szakértőnk elmondja!

Olvasónk a következő kérdést tette fel szakértőnknek, Darabos Balázsnak:

Így ne betegedj le a kemény, téli edzések alatt

Ha már a tavasz elején fontos versenyen indulsz, akkor bizony a telet keményen végig kell edzened: viszont ilyenkor sokkal sérülékenyebb a szervezeted, egy komolyabb betegség pedig könnyen elvágja az edzéstervet.

Ízesítsd a kávédat ezzel a különleges alapanyaggal, hogy még finomabb legyen!

A fahéj és kakaó helyett itt egy sokkal különlegesebb összetevő: a banántej.

Érdemes beiktatni mindenki napirendjébe: a masszázs előnyei

Mindegy, hogy hobbiból futsz, vagy a versenyek miatt, a masszázsnak rengeteg előnye van minden futó számára!

Egyszerű, de hatásos regenerációs tippek

A regeneráció éppen olyan fontos, mint maga az edzés, hiszen a szervezeted ekkor töltődik fel újra. Mit tehetsz annak érdekében, hogy elősegítsd a folyamatot?

Tedd meg velünk az első lépést a legújabb célod felé!

Csak 3570 Ft