Forrás: Getty images
1/6

Angolzeller

96 százaléka víz, emellett pedig ellát sóval, káliummal, magnéziummal, kalciummal, foszforral és cinkkel, vagyis elektrolitokat is tartalmaz.

Neked ajánlott cikkek

„Először álltam úgy rajthoz, hogy nem rettegtem, hanem hittem magamban” - interjú Szántó Nelli Ironmannel

Hogyan kell nekivágni az Ironmannek? Min megy át az ember egy ilyen felkészülés alatt? Most, hogy Szántó Nelliben leülepedtek az érzések a július 1-ei, klagenfurti Ironman teljesítése után, mindezekről a témáktól beszélgettünk vele.

„Senki sem képes önbizalom nélkül sikereket elérni” - exkluzív interjú Eliud Kipchoge-val

Eliud Kipchoge olimpiai- és világbajnok hosszútávfutó a kemény munkában, alázatban és mentális tréningben hisz. Most elárulja, minek köszönheti a sikereit és a kitartását.

Az olajos magvak hihetetlenül egészségesek - De mégis mennyit kell belőlük enni naponta?

Azt tudjuk, hogy az olajos magvaknak mennyi pozitív hatása van az egészségünkre nézve. Viszont sokan tartanak attól, hogy ha túl sokat esznek belőlük, akkor elhíznak. Egy dietetikus elmondja, mennyit érdemes belőlük enni!

Hajápolási tippek futóknak: Erre figyelj, hogy megvédd a hajadat a sportolás káros következményeitől

Nyáron érdemes fokozottabb figyelmet fordítanod a hajadra, hiszen ilyenkor az UV-sugarak ellen is fel kell venni a küzdelmet. A legtöbb nő csak egyszerűen összefogja a haját, azonban a hajvédelemnek ennél többről kellene szólnia.

Futás aszfalton, homokban, rekortánon: A különböző futófelületek előnyei és hátrányai

Nem mindegy, milyen felületen futsz, hiszen mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya. Ezekből szemezgettünk, hogy megtaláld a számodra tökéletes felületet és útvonalat!

A dehidratáció elbutít: még egy ok, hogy eleget igyál!

Nem győzünk arról írni, miért fontos a megfelelő folyadék fogyasztás! Azon túl, hogy az egészségügyi állapotunkat nagyban befolyásolja, a futóteljesítményünkre is hatással van, most pedig egy újabb sokkoló információ derült ki!

Hidratáló egészséges alapanyagok

Szakértők szerint a nőknek legalább 2, a férfiaknak pedig legalább 2.5 liter vízre van szükségük naponta a szervezetük optimális működéséhez. Sportolóként pedig akár ennek duplája is lehet a napi javasolt mennyiség, hiszen az izzadással sok folyadékot veszít a szervezet.

Tedd meg velünk az első lépést a legújabb célod felé!

Csak 3570 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem