14 stresszcsökkentő étel

A mai rohanó világban nagyon sok külső és belső tényezőből fakadó stressz ér minket. Adunk néhány tippet, milyen ételekkel veheted fel a harcot ellene.

A mai rohanó világban nagyon sok külső és belső tényezőből fakadó stressz ér minket. Adunk néhány tippet, milyen ételekkel veheted fel a harcot ellene.

Olvasd el ezt is!

Joghurt
Az aminosavai leküzdik a szorongást, és megfelelően szabályozzák a stresszhormonokat is.

Narancs
A magas C-vitamintartalma erősíti az immunrendszert, amit egyébként ki tudna kezdeni a stressz. Általában is megóv a betegségektől.

Óriás laposhal
A maga szeléntartalma oldja a szorongást, kiegyensúlyozza a hangulatodat.

Zab
A triptofán és a lassú felszívódású szénhidrátok kiegyensúlyozzák a vércukorszintet, emiatt nyugodtabban aludhatsz majd.

Búza
Bizonyos benne található vegyületek segítik az agyban a hangulat és közérzetjavító vegyületek termelődését. Különösen jó hatású a búzacsíra.

Túró
Nagyszerű triptofán forrás, ami segít nyugalomban maradni.

Petrezselyem
Kiváló aminosav-spektruma energizálja az agyadat, így az kevésbé lesz hajlamos a szorongásra.

Csokoládé
A csokoládéfogyasztással felszabaduló endorfinok hangulatjavító hatásúak. Nem is beszélve az élményről.

Szerecsendió
Indiában már évszázadok óta használják nyugtatóként. Annyi guru nem tévedhet!

Vese
Általában méltatlanul mellőzött, ám nagyon egészséges belsőség, ami javítja a stressz-tűrőképességedet.

Spenót
Egy adag tartalmazza a napi ajánlott bevitel 40%-át magnéziumból, ami megregulázza a stressztől esetlegesen felszökő vérnyomásodat.

Makréla
A benne található zsírsav hangulatjavító hatású, mivel blokkolja a szorongás és a stressz tüneteit.

Búzakorpa
A magas vastartalma felveszi a harcot a fáradtsággal és még a kedvedet is feldobja.

Zöldbab
Növeli a dopaminszintedet, ami motiváltabbá tesz, és könnyebben átéled tőle az élvezeteket.

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft