Egészséges újévi fogadalmak, amiknek semmi köze a fogyáshoz

A legjobb, ha ezek közül válogatsz, mivel ha egészséges vagy, az egész éved sokkal jobb lesz!

A legjobb, ha ezek közül válogatsz, mivel ha egészséges vagy, az egész éved sokkal jobb lesz!

Olvasd el ezt is!

Aludj többet: így erősebb lesz az immunrendszered és az agyad is jobban működik majd.

Fogyassz kevesebb cukrot: amellett, hogy elhízhatsz tőle, cukorbeteg is lehetsz, érdemes csökkentened a bevitelét.

Fogyassz kevesebb sót: ha el szeretnéd kerülni a magas vérnyomást és a szívbetegségeket, limitáld a sóbeviteled.

Kezdj el meditálni: amellett, hogy kikapcsol, sokkal kevésbé lesz stresszes az új éved, ha rendszeresen szánsz időt egy kis mentális feltöltődésre.

Válassz új hobbit: a DIY dolgok elkészítése nyugtató hatású is lehet, így két legyet üthetsz egy csapásra.

Szénj időt magadra: akár a futásod is lehet az énidőd!

Ne panaszkodj annyit: a negatív gondolatoktól stresszesebbé válhatsz.

Igyál több vizet: a dehidratáltságtól elfáradhatsz, hangulatingadozásaid lehetnek, ráadásul a regeneráció sem megy jól.

Főzz otthon gyakrabban: amellett, hogy szuper kikapcsolódás, egy csomó kalóriát megspórolhatsz.

Olvasd el ezt is!

Mondj nemet gyakrabban: a kiégés egy szempillantás alatt utolérhet. Nyugodtan vedd figyelembe, hogy számodra mi tenne jót - ettől még nem leszel önző!

Fogyassz több jó szénhidrátot: a futásaid megfelelő feltöltéséhez nem árt, ha minőségi alapanyagok közül válogatsz, például a teljes kiőrlésű gabonafélék és az édesburgonya, vagy a barna rizs közül.

Tölts több időt a természetben: ha nem a szabadban futsz, menj el sétálni, mert a napfény, a levegő és a kinti mozgás rengeteg pozitív hatással van az egészségedre!

Dolgozz magadon: menj terápiára, adományozz, indulj el egy jótékonysági futóversenyen, hogy jobb ember legyen belőled.

Javíts a tartásodon: amellett, hogy magabiztosabbá tesz, a stresszt is csökkenti és a hátfájdalmat is megelőzheted - na még futás közben a sérüléseket is elkerülheted!

Neked mik szerepelnek a listádon?

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Készíts fűszeres mandulát!

Ha nassolsz, tedd egészségesen. Hagyd a csipszet, perecet és a kekszet, inkább dobd össze ezt a fűszeres mandulát.

3 ok, hogy több édesburgonyát egyél

Érdemes a sima krumplit batátára cserélned. Hogy miért? Mutatjuk az okokat!

Milyen telefonja legyen egy futónak?

Az aktuális telefonommal történt egy kis baleset. Leesett és pont nem volt rajta tok, így a széle megtört, az üvege meghasadt. Működik még, de 2 és fél év után így már biztosan elérkezett az idő a nyugdíjaztatására.

Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft