A térded védelmében

Sok futó jár konditerembe, vagy jógázik, hogy csökkentse a sérülésveszélyt.

Sok futó jár konditerembe, vagy jógázik, hogy csökkentse a sérülésveszélyt.

Az erő és a hajlékonyság fejlesztése fontos, de a mobilitás is legalább ennyire az. Mike Boyle, edző szerint a mobilitás az ízületekben előforduló mozgásokat jelenti és azt, mennyire mozog helyesen a tested más-más mozgásformák elvégzése közben. Ha nem teszel ellene, a futás következtében romolhat az ízületeid mobilitása. Megmutatjuk, mit tehetsz ez ellen.

Teszt: Feküdj hasra, a jobb lábfejedre köss egy kötelet, a hátad fölött fogd a végét és húzd fel a lábad. A sarkadnak meg kellene érintenie a farizmod. Nem ér hozzá? Akkor érdemes elvégezned a következő gyakorlatot:

Állj négykézlábra egy fal előtt. A jobb lábad hajltsd be úgy, hogy a lábfejed felső része a falhoz érjen. Állj fel, mintha kitörést végeznél, de a jobb térded pedig 90 fokban legyen behajlítva. Tartsd meg 20 másodpercig, majd ismételd meg a másik lábaddal is.

Olvasd el ezt is!
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft