4 szuperhatásos regeneráló tipp pihenőnapokra

Az, hogy mennyit javul a teljesítményed, nem csak attól függ, hogy mit csinálsz az edzéseken, hanem attól is, hogyan regenerálódsz. Az alábbi módszerek nagyon hatásosak:

Az, hogy mennyit javul a teljesítményed, nem csak attól függ, hogy mit csinálsz az edzéseken, hanem attól is, hogyan regenerálódsz. Az alábbi módszerek nagyon hatásosak:

  1. Hallottál már az aktív regenerálódásról? Olykor jót tesz, ha egy-egy brutális edzés után másnap nem csak pihensz, hanem mondjuk kardiózol 20-40 percet nagyon könnyedén: sétálva, vagy mondjuk bringázva. Ezzel beindítod a vérkeringést, és a beragadt tejsavat is elszállíttatod!

  2. A masszázs jótékony hatásait biztosan ismered. Pihenőnapokon ajánlott meglátogatni egy jó szakembert, vagy saját magadat kezelni egy SMR-hengerrel. Ezzel fellazítod az izompólyákat és a vérkeringést is serkented.

  3. A megfelelő légzéstechnikákról is ódákat lehetne zengeni. Ezzel fejlesztheted a core-izmokat, lenyugtathatod a tested, több oxigént juttathatsz az izmaidhoz, és a tüdődbe, plusz az elmédet is felfrissíted. Ülj el néhány percre, és vegyél mély lélegzeteket, majd a szádon fújd ki nagyon-nagyon lassan!

  4. Egy napközbeni 30 perces szundikálás csodákat tesz! A „power nap” bizonyítottank hatásosan tölti fel az energiaszintet, és meggyorsítja a regenerálódási folyamatokat is!
Olvasd el ezt is!
6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Készíts fűszeres mandulát!

Ha nassolsz, tedd egészségesen. Hagyd a csipszet, perecet és a kekszet, inkább dobd össze ezt a fűszeres mandulát.

3 ok, hogy több édesburgonyát egyél

Érdemes a sima krumplit batátára cserélned. Hogy miért? Mutatjuk az okokat!

Milyen telefonja legyen egy futónak?

Az aktuális telefonommal történt egy kis baleset. Leesett és pont nem volt rajta tok, így a széle megtört, az üvege meghasadt. Működik még, de 2 és fél év után így már biztosan elérkezett az idő a nyugdíjaztatására.

Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft