4 szuperhatásos regeneráló tipp pihenőnapokra

Az, hogy mennyit javul a teljesítményed, nem csak attól függ, hogy mit csinálsz az edzéseken, hanem attól is, hogyan regenerálódsz. Az alábbi módszerek nagyon hatásosak:

Az, hogy mennyit javul a teljesítményed, nem csak attól függ, hogy mit csinálsz az edzéseken, hanem attól is, hogyan regenerálódsz. Az alábbi módszerek nagyon hatásosak:

  1. Hallottál már az aktív regenerálódásról? Olykor jót tesz, ha egy-egy brutális edzés után másnap nem csak pihensz, hanem mondjuk kardiózol 20-40 percet nagyon könnyedén: sétálva, vagy mondjuk bringázva. Ezzel beindítod a vérkeringést, és a beragadt tejsavat is elszállíttatod!

  2. A masszázs jótékony hatásait biztosan ismered. Pihenőnapokon ajánlott meglátogatni egy jó szakembert, vagy saját magadat kezelni egy SMR-hengerrel. Ezzel fellazítod az izompólyákat és a vérkeringést is serkented.

  3. A megfelelő légzéstechnikákról is ódákat lehetne zengeni. Ezzel fejlesztheted a core-izmokat, lenyugtathatod a tested, több oxigént juttathatsz az izmaidhoz, és a tüdődbe, plusz az elmédet is felfrissíted. Ülj el néhány percre, és vegyél mély lélegzeteket, majd a szádon fújd ki nagyon-nagyon lassan!

  4. Egy napközbeni 30 perces szundikálás csodákat tesz! A „power nap” bizonyítottank hatásosan tölti fel az energiaszintet, és meggyorsítja a regenerálódási folyamatokat is!
Olvasd el ezt is!
Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft