7 tipp, hogy energikusabban ébredj

Ha el szeretnéd kerülni a reggeli zombiskodást, akkor kövesd ezeket a tippeket, amiktől kipattansz az ágyból!

Ha el szeretnéd kerülni a reggeli zombiskodást, akkor kövesd ezeket a tippeket, amiktől kipattansz az ágyból!


1. Kávézz, feküdj vissza és kelj újra
Igen, jól olvastad. A koffeinnek szüksége van pár percre, hogy hasson. Ha utána visszadőlsz pár percre, sokkal kipihentebben ébredsz.
2. Ne húzd be a függönyöket
Így biztos nem fogsz elaludni, mert akkor kelsz, amikor a nap.
3. Ne igyál alkoholt lefekvés előtt
Lehet, hogy gyorsabban elalszol tőle, de sokkal többször felriadhatsz és egyáltalán nem pihened ki magad. És ugye a másnap sem lesz egyszerű…
4. Szagolj mentát!
Sokkal éberebb leszel tőle, ha ébredés után megszagolod.
5. Hallgass klasszikus zenét
Kutatók szerint lefekvés előtt kellően megnyugtat, így pihentetőbb lesz az alvás, tehát reggel energikusabban ébredsz.
6. Lélegezz!
Szívd be a levegőt, közben számolj egy 4-ig. Aztán fújd ki és számolj 8-ig. Addig ismételd, amíg ellzulsz.
7. Hallgass hipnózist
A minőségi alvás mennyiségét növeli, ennek hatására energikusabban ébredsz.

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft